پیشگویی قیمت بیت کوین توسط دختر طالع‌بین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا قیمت‌ آینده ارزهای دیجیتال در ستاره‌ها نوشته شده است؟! برای پاسخ به این سوال، با مارن آلتمن (Maren Altman) آشنا شوید، کسی که طالع‌بینی و ترید روزانه ارزهای دیجیتال را با هم ترکیب کرده است. آلتمن یک یوتیوبر معروف است که طی دو سال گذشته به‌ خاطر استفاده از طالع‌بینی برای پیش‌بینی قیمت رمزارزها، نامی برای خود دست و پا کرده است.

برخلاف بازار سهام که عملکرد آن بیشتر توسط عملکرد تجاری شرکت‌ها و حوزه فعالیت آنها تعیین می‌شود، پیش‌بینی روند قیمت بیت‌ کوین توسط تحلیلگران تکنیکال به بررسی نمودارها و الگوها بستگی دارد – مشابه کاری که ستاره‌شناسان انجام می‌دهند.

اما آلتمن چگونه قیمت بیت کوین را با طالع‌بینی پیش‌بینی می‌کند؟ او می‌گوید:

من همیشه آن دختر عجیب و غریبی بودم که از مردم در مورد نماد ستاره‌شان می‌پرسید. در دانشگاه، با پیش‌گویی طالع افراد در مهمانی‌ها، پول به دست می‌آوردم. من همیشه مجذوب طالع‌بینی بوده‌ام.

آلتمن قیمت بیت کوین را از طریق نمودارها و با استفاده از تاریخ بلاک پیدایش این رمزارز به عنوان تاریخ تولد آن پیش‌بینی می‌کند. به گفته آلتمن، هر چیزی که تاریخ تولد داشته باشد را می‌توان به نمودارهای طالع‌بینی وصل کرد!

آلتمن در سال ۲۰۱۷ مقداری بیت کوین خرید، اما آن را فراموش کرده بود. تا اینکه در مارس ۲۰۲۰ زمانی که در دانشگاه نیویورک مشغول به تحصیل در رشته فلسفه بود، دوباره به آن علاقه‌مند شد. آلتمن می‌گوید:

من با طالع‌بینی مالی نیز آشنا بودم، بنابراین منطقی بود که آن را برای ارزهای دیجیتال به کار ببرم.

یکی از اولین پیش‌بینی‌های قابل‌توجه او در ژانویه ۲۰۲۱ بود، زمانی که مشاهده کرد ماه نو در برج جدی (دهمین برج فلکی) در ۱۳ ژانویه، برای بیت کوین مهم به نظر می‌رسد. او در ادامه یک رالی صعودی و پس از آن، یک افت قیمت را پیش‌بینی کرد. به طور حیرت‌انگیزی، قیمت بیت کوین تا قبل از آوریل دو برابر شد. او همچنین اوج قیمتی بیت کوین در ماه می را پیش‌بینی کرده بود که آن هم درست از آب درآمد. پس از این رالی‌های صعودی و طبق پیش‌بینی‌های آلتمن، بیت کوین اولین افت قابل‌توجه خود را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد.

تبدیل شدن به یک معامله‌گر روزانه برای آلتمن سودآور بود، اما بدون استرس نبود. وی می‌گوید که که بعضی روزها اشتباهاتی را در پیش‌بینی مرتکب شده و پول هم از دست داده است، اما معتقد است که این تقصیر نمودارها نیست، بلکه اشتباهات خود او بوده است!

او طالع‌بینی را یک آینه غول‌پیکر می‌بیند که در آن می‌توان نشانه‌های خاصی از موضوعات مختلف مانند رشد جهان، یا حتی جنگ و صلح جهانی را مشاهده کرد.

او در تابستان ۲۰۲۰ ترید و پست کردن پیش‌بینی‌های خود در رسانه‌های اجتماعی را به طور جدی آغاز کرد و امروز، بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در تیک‌تاک و بیش از ۲ میلیون دنبال‌کننده در تمام شبکه‎های اجتماعی خود دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

75 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

آیا بیت کویین آینده درخشانی دارد

سلام دوستان بلک فونیکس ،( bpx)را در کیف پول خود داشته باشید

همه چرته مراقب پول و سرمایتون باشید دوستان اونی که میگه فلان مقدار ارز دارم و میتونم اسنپ را بخرم و…….. واقعا ساقی خوبی داره ، بابا سرمایه دار چرا همه را مثل خودت احمق حساب میکنی و به شعور مردم توهین میکنی!!!

اگر میخداهید میلیونر بشید بیبی دوج بخرید، شک نکنید، آینده با بیبی دوجه

این آلن چی گفت نفهمیدم گفت بالا می‌ره یا پاین‌میاد

چرت نگو بابا بیا پایین سرمون درد گرفت

همش یه مشت اراجیف بود.دکون بازار چاپیدن جیب

کوره پول سوزی دلار حالا هی بخرید تموم شد تا ساله ۲۰۲۳ نزولی بیت تا ۱۷۰۰ دلارم احتمال داره پایین بیاد البته ۴تا الی ۵ تا ارزا یی ک تو رنج صد دلارن حدودا صد برابر میشن
فعلا خدا حافظ

سلام به نظر من چیز به اسم طالع بینی وجود نداره متاستفانه شاید با روش های مثل تحقیق برسی تحلیل تکنیکال وضعیت روانی بازار تونسته باشه بفهمه ولی چیزی به اسم پیش بینی طالع بینی وجود نداره
بهتر گول همچین افرادی نخوریم
البته از نظر من از الان احتمال درست بودن نظراتش درباره بازار کریپتو بیشتر درسته چون بعضی از نظرات و تحلیل ها خود جوش هستند
یعنی اشتباه و لی ما با دست به دست کردن خبر باعث درستیش میشیم
اگه پیش بینی هست چرا فقط ایشون می تونه ازش استفاده کنه چرا اصلا باید بگه می تونه برای منافع خودش استفاده کنه

سلام آیا سختی شبکه تاثیری بر استخراج بیت توسط ماینر دارد:؟ ؟!

خرافاتی نباشید

سلام دوستان
این پیشگویی اینا را ول کنید .بازار در آینده سعودی هست و در هر تایمی نواسان داره فقط سعی کنید از نوسان بازار ارز دیجیتال سود ببرید حداقل اش تعداد ارز هاتون را ببرید بالا با معامله .پر سود باشید

سلام
پیشگویی !!! بهتره بجای پیشگویی از کلمه حدس زدن استفاده بشه .
درضمن اگر بشه روزی نتیجه فوتبال رو ۱۰۰ در ۱۰۰ پیش بینی کرد ، اونموقع میشه بازار ( بورس ، فارکس ، کریپتوکارنسی ) رو هم پیش بینی کنن ( در صورتیکه محاله ، نمیشه ) .

فقط بیبی دوج بخرید آینده خود را روشن کنید که آینده خوبی داره چیه زودی در بایننس لیست میشه جیباتون پر پول باش انشاالله

داداش از کجا اینقدر مطمئنی

این دختره یه دروغگوی کلاهبردار هست

ببخشید مجرده ؟قصد ازدواج ندارن؟

خخخخخ یزیدتو خخخخ قصد داشتها برای خیلیاهرو راست کرده تا حالا

اینا همه چرته اصلا مناطقی نیست

پای بهترین ارز میشه

دوست عزیز جریان این pi چیه؟ آیا واقعا ارزشی داره؟ اصلا بعنوان رمز ارز شناخته شده؟ من اولیل بهش امیدوار بودم ولی کلا بیخیالش شدم

هواست باشه کلاهبرداری محض هست نرم افزارهای برای هک هست

من در در پیش بینی قیمت های ارز دیجیتال به دلایل قوی ناشی از رویداد های ریز و درشت جهانی بسار اعتقاد دارم. همچنین من به یکی از بزرگترین عوامل و فاکنورهائی که در قیمت های لحظه ای رمزارزها تأثیر مستقیم دارد همانا آن عرضه و تقاضای آنها در بازار است. هرچه قدر فروش بیشتر باشد قیمت کمتر وهرجه قدر خرید بیشتر باشد قیمت بالاتر می‌رود.
من به مسائل موهوم ماورائی اصلا اعتقاد ندارم چون براساس موازین و قوانین علمی استوار نیستند و مسائل ماورای اصول علمی یک فکر خود و دیگران فریبی است و لاغیر!
داود دارابی

باز لیکوئید کردن همه شدن پیشگو
همه کاره صرافی ها هستن به خصوص بایننس

من رمال میشناسم که پول میگیره ، سقوط و صعود بورس و ارز دیجیتال رو پیش بینی میکنه!! تو همین کرج

بچه کرج بما هم آدرس بده
نکنه اونی که تو کلاک بود رو میگی؟

بیا منم برات پیش بینی میکنم 😂😂
از تو کانال VIP 😂

آدرسش کجاست

ارزهای دیجیتال مثل آدامسهای بادکنکی است که در دوران کودکی از آنهاشبیه پول ساخته آبی آن ۲۰ تومانی ، قهوهاش دو تومانی ، و همینطو … تفاوتشان این بود که از آنها صدمه نمیدید ، اما مدت زیادی نیست که ارزهای دیجیتادی به زند‌گی مردم وارد شده اند ، کلی آدم ورشکست و زیان دیده اند . حالا اینم که هم طالع بینی میکنه هگ تحلیل تکنیکال. عجیب اینجاست که خئلی ها خریدن و یادشون رفته بیت کوین دارن، مثل شفای ناگهانی چل و چلاقهاو بیماران روبه موت که ناگهان خوب میشن . .. بلاخره تق این ارزها هم در مییاد … ایلان ماسک و چند نفری تنها کسانی اند که میدونن چه کاسه ای زیر نیم کاسه است، و تنها سود بر
ان هم در حقیقت همینها هستند… کسی بفک شما مردم نیست ، خودتون مراقب باشید و بس،!!!

سلام دوست عزیز
بهتره بگید شما وارد کاری ک ازش سررشته نداری و فقط ب امید یه شبه پولدار شدن هست نشید
ممنون

نمیدونم فازِ امثاله شما چیه که با هر تکنولوژیِ جدیدی مخالفین اونم درحالی که هیچ تحقیقی درموردش نکردین و اطلاعاتتون درمورده اون تکنولوژی صفره😐😐
وقتی درمورده مطلبی؛ تهی از اطلاعاتی و سواد بازاری مثه کریپتو رو نداری، بهتر سکوت کنی!!!
مردِ مومن تق چی درمیاد؟!
اصن میدونی کاراییِ ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاریِ غیرمتمرکز چیه؟!
اصن میدونی تکنولوژی بلاک چین چی هست و چه کاربردی داره؟!
اصن میدونی قراردادهای هوشمند چه کاربردی در آینده میتونن داشته باشن؟!
چند ساله دیگه همین کریپتوکارنسی جایگزین بازارهای مالیِ کنونی خواهند شد و هر کسی واردِ این عرصه نشده باشه، سالها از زندگی عقب میافته!!!
دوست عزیز با تکنولوژی نمیشه مبارزه کرد😐😐
آینده یعنی کریپتوکارنسی، یعنی متاورس، یعنی صنعت گیمینگ البته گیم های مبتنی بر بلاک چین، یعنی وب تیری!!!
خواهشا اول حسابی درموردش تحقیق کن بعد اظهارنظر بفرما😊😊
با تشکر از مدیریت سایت

توی آرایشگاهی که میرم یه خانومی هست که قیمت بیت کوین رو با دعا پیش بینی میکنه!! متاسفم برای این مردمان خرافه پرست

دوره این حرفها گذشته مردم دیگه قبول ندارن

من ۱۲ ساله توی این بازارم و اگه توجه کنید هر مدت مردم قفل میکنن روی یک ارز البته اون ارز باید زیرساختهای خوبم داشته باشه و امروز به همه میگم بزودی دادگاه ریپل تموم میشه و همه مردم جهان قفلی میزنن روی ریپل و قیمت ریپل ۱۰ دلارو تا ۶ ماه اینده خاهد دید و تا الان هر پیشگویی و حدسی که زدم درست بوده و الان از ترس مالیات رو نمیکنم و حدود ۷۲۰۰۰ واحد سلونا دارم و ۲۱۰ هزار واحد فلوکس و روزی با یه پراید داغون توی اسنپ دزد حمالی میکردم و الان میتونم شرکت اسنپو بخرم و به همه کسانی که ریپل بخرن امروز وعده ۱۰ دلاری شدنشو تا سال اینده همین موقع میدم شاید یه عده بی سواد مسخره کنن که طبیعیه چون از ریپل و ساختارش اگاهی ندارن و نمیدونن چرا امریکا بین این همه ارز گیر داد به ریپل و اگه این کارو نمیکرد الان ریپل با ساختاری که داره ۳ برابر بیت کوین باید حجم بازارش میبود و فقط جلوشو گرفتن تا خوب خودشون در کف ترین قیمتها بخرن و توی کارتون سیم سون ها هم روی تخته قیمت ریپل رو ۵۰۰ دلار زده بود که شک نکنید اطفاق میوفته و در نهایت ریپل پادشاه ارزهای دیجیتال میشه چون تنها ارزیه که با هزاران کاربردی که داره قابلیت جایگذین شدن به پول رو هم داره و یکی از مهم ترین قابلیتاش اینه که ریپل میتونه بر کارتهای اعتباری هم سوار بشه و بجای ریال شما کارت بکشید و ریپل پرداخت کنید برای اینه که امریکا داره ریپل هارو جمع میکنه یه نمونش رئیس دادگاه ریپله که خودش ۸۶ ملیون واحد تا امروز از این ارز خریده .

تنها رمز ارزی که شاید چندین برابر بشه ریپل ه .
چون دومین رمز ارز دنیا بود و نذاشتن رشد کنه و بعد دادگاه امکان چند برابر شدن رو داره

من هم نظر شما رو دارم، من هم به سولانا خیلی ایمان دارم

ببی دوج به نظرتون چطور خواهد شد یا بیت و سند؟؟

باسلام خدا بیشتر بهت بده عزیز ما هم تو بورس ایران باختیم وکیف پولمون تو تراست ولت حک شد فقط با قیمت الن ریزشی ۲۷۰ ملیارتومان سولانا داری یا حق

از کجا میگین مطمعنی من بخرم

تجربت بالاست اما درکت از ارزها به اندازه تجربت نیست.شما فقط توی این بازار مدت زیادی کار کردی ولی به جرات میگم اصلا فاندامنتال بلد نیستی.ریپل یه شت کوین به تمام معناست که فاندای خیلی کثیفی داره.اگر این حرفو بهت زدم به این دلیله تجربم توی این بازار خیلی بیشتر از کل عمر کاری شماست

سلام دوست عزیز،آیا سختی شبکه تاثیری بر استخراج بیت توسط ماینر دارد ؟ ؟

چه خوشگل خالی میبندی😂😂
تو سیصد میلیارد فقط سولانا داری بعد بخاطره مالیات رو نمیکنی؟؟؟
اصن این حرف یعنی چی؟!
حاضرم قسم بخورم که تو دوازده روزم تو این بازار نبودی وگرنه کسی که ۱۲سال از عمرشو تو کریپتوکارنسی گذاشته باشه انقدر میفهمه که یکی از مزایای بازار کریپتو اینه که همه چی شفافه👌👌
هر کسی تو این بازار میتونه ببینه که چه کسی چقدر بیت کوین، سولانا، اتریوم و… داره یا هر ارزِ دیگه تو ولتِ شما باشه قابلِ رویتِ!!!
بعد شما کجا قایمش کردی که از ترس مالیات رو نمیکنیش😂😂
تو گنجه ی خونتون قایمش کردی شیطون😜😜
ریپل آخه؟؟؟

ببخشید،اتفاق درسته.منم موافقم که ریپل آینده ارزهای دیجیتال هستشو ۴۵۰۰۰ هزار واحد ازش دارم و شدیداً هم تو ضرر هستم.

من به پیشگویی معتقدم چون دیدم که بارها حرفشون درست درومده

به نظرم این کلاهبرداره 🤪

پس چی شدتحلیل آینده

تحلیل جدیدش هنوز منتشر نشده. کسانی که دنبال همچین چیزایی هستن باید دنبالش کنن

سلام خدمت همه عزیزان مخاطب.خوب هرکسی نظری داره.نطرشخصی خودم.درپیشگاه خدا.هیچ چیزی غیرممکن نیست.البته یافتن راه درست.واسه کار درست.سلامتی وسربلندی برای همه شماهاآرزومندم.

با استفاده از هوش مصنوعی میشه تا حدود زیادی درست و با کمترین درصد خطای ممکن پیش بینی کرد آینده ی رمز ارزهارو ، البته با توجه به رفتار گذشتشون و اخبار ، ولی مثلا نمیشه پیش بینی کرد که ایران ماسک کی حوس می‌کنه توییت کنه چون اون اختیار داره

یارو کلاهبرداره 😂

این پیشگویی نمیخواد که.سال ۲۰۲۱ یه تکون اساسی خورد سرمایه‌های مردمو جذب خودش کرد.اونایی که استاد این کار بودن سودای ملیارد دلاری به جیب زدن و مردمی که سر از بازارهای مالی درنمیارن کلی متضرر هستن.رفت تا ۲۰۲۴ همینطور بالاپایین میره درجا میزنه بعد اون بازم یه سود مشتی میده اونایی که الان خریدن بتونن به سودای ۱۰ ۲۰درصدی طمع نکنن نگهدارن ۲سال دیگه پول خوبی به دست میارن.مگه میشه من وتو دوروزه پولدار بشیم؟باید حداقل دوسه سال صبرکنی نتیجشو‌میگیری.پرسود باشید.

دمت گرم

به نام خدا
انشاا… پایدار باشید.
این مطلب که لطف کردید علمی است و صحت دارد.
سپاس

اگه اینطوریه منم پیشگو هستم میگم بعد از فردا پس فردا میاد ….جمع کنید این مذخرفات رو …تو ایران خریدار نداره …..آخه شما هم اره ….

پیشگویی؟؟ اون از بیت خریده بود یادش رفته.. بلاخره چند چنده بیت امسال

درود
آینده نگری ،حدث گمانی بیش نیست .جواب به مجهولات آینده توی داستانها آمده است.
هر اتفاق خاصی ممکنه رخ بده .
بنابراین اگه من نوعی چند بار یه مطلبی رو درست تست زده باشم.میگن انگار فلانی علم غیب داشت. من میگم سعودی میشه . دیگری میگه سقوط میکنه .
حال یکی اتفاق رخ میدهد .نفری که درست گفته انگار از کهکشان اومده …..
هیچ چیزی رو نمیشه دقیق پیش بینی کرد.
مگر اینکه پتانسیل هدف درون اون قضیه آمادگی سوق به هدف داشته باشه
.موفق باشید

خب آخرش چی شد این پیش بینی دختر خانم

ایشون پیش بینی هاش رو در اختیار همه نمی گذاره . پول میگیره . یک کلاهبردار هست

جان خودت جمعش کن؛ یادش رفته تو دانشگاه بیت کوین خریده حالا پیش گویی کرده

سلام به همگی، اعتقادی به این موضوع ندارم، پولی که در بورس کشور با بورس دستوری از ما خوردید، به ما برگردانید. تا سرمایه گذاری را در کشور خود انجام دهیم. (ما هم جزء مال باختگان بورس کشوریم.) گفته اند؛ خودم کردم که لعنت بر خودم باد. آخه پالایش یکم…..

شما که تو بورس ضرر دادی تو ارزم ضرر میدی
در حالیکه هم بورس ایران سود ده هست هم ارز ولی بلدی میخواد تخصص میخواد

اینم یه روش هست، به هر حال شاید از تحلیل آنچین و تکنیکال بهتر جواب بده!! چون بیت کوین به هیچ صراطی مستقیم نیست!

الان این چی شدبیت چی میشه کجاش پیش بینی بود؟؟؟

سیگنال نبود که خبر بود

خیلی جالبه. آمریکا قانون مثبت برای رمز ارز ها میده بیرون، اثری توی رشدشون نداره. قانون منفی میدن بیرون، ریزش پیدا میکنن. اینجا فقط پول ما به فنا رفته

واقعا همینه

عنوان مقاله ربطی به محتوا نداره

دختر کلاهبرداره

عجب دختری

خودتون حالی شدین از این خبر خوب نتیجه بیت کوین می ریزه یا می ره بالا شما خبر رو فقط به حاشیه بردید

یعنی فکر می کنین پیش بینی های این خانوم درسته ؟ خوب این کارها همه برای حاشیه هست الان تو یوتیوب کلی معروف شده

فکر کنم ۷ میلیارد و خورده ای تحلیلگر و پیشگوی بیت داریم 😂

ظاهرا همینطوره !

کل رمز ارزها توسط ثروتمندان آمریکایی درست شده تا از سقوط دلار جلوگیری کنه و یک رقابت تنگاتنگ با چین داره . استفاده از تمام سرمایه های دنیا با یک خیمه شب بازی ، در ضمن با این کار یک حمایت وابستگی اقتصادی برای افراد ساده ی دنیا درست خواهدکرد و ممکن است تعداد کمی از افراد به صورت کاملا رندوم سودهایی ببرند ولی براحتی می توانند تمام این بازی‌ها را جمع کنند . مثلا فرض کنید فردا بگویند ما هیچ رمز ارزی را قبول نداریم اونوقت ببینم چکار می توانی کنی . در ضمن کلی با این کار تجارت نرم افزاری و سخت افزاری کردند و اجناس الکترونیکی و مایتریا را به مردم فروختند و کلی انرژی الکتریکی کشورهای دنیا را بیهوده تلف کردند . به خاطر همین است در چین هیچ گونه رزماری قانونی نیست و تولید نمیشه ولی کلی ماینر میفروشه . حالا افتاد یا بازم بگم

رزماری!!! احمد؟