صاحبان رمزارز برای ازدواج جذاب‌ترند!!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارزهای دیجیتال به یکی از موضوعات مهم مورد بحث در سال ۲۰۲۲ تبدیل شده‌اند. بنابراین، تعجب‌آور نیست که اشاره کردن به «کریپتو» در پروفایل‌های دوستیابی آنلاین، ممکن است توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

به گزارش سایت کوین تلگراف، نتایج مطالعه جدید کارگزاری رمزارزی ای‌تورو (eToro) نشان می‌دهند که ۳۳ درصد از شهروندان آمریکایی مورد بررسی، احتمالاً با شخصی که در پروفایل دوستیابی آنلاین خود به دارایی‌های کریپتو اشاره کرده است، قرار ملاقات خواهند گذاشت.

بر اساس نتایج این مطالعه، از بین ۲ هزار فرد بزرگسال در ایالات متحده بین سنین ۱۸ تا ۹۹ سال، بیش از ۴۰ درصد از مردان و ۲۵ درصد از زنان گفتند که تمایل بیشتری برای قرار گذاشتن با فردی دارند که در پروفایل خود در مورد کریپتو نوشته باشد.

گذشته از ارتباط ارزهای دیجیتال و دوستیابی، نتایج مطالعه ای‌تورو همچنین نشان می‌دهد که ۸ درصد از پاسخ‌دهندگان، علاقه‌مند به دریافت توکن غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان هدیه روز ولنتاین امسال هستند. به گفته کارشناسان، با توجه به ظهور و افزایش محبوبیت بازار NFTها، این آمار چندان تعجب‌آور نیست. این موضوع همچنین نشان می‌دهد که نسل جوان برای محصولات با موضوع هویت ارزش قائل هستند:

نسل جوان می‌خواهد چیزی را در زندگی واقعی یا متاورس داشته باشد و این نشان می‌دهد که آنها چه کسی هستند – NFTها این امر را امکان‌پذیر می‌کنند.

در نتیجه، تعدادی توکن NFT با موضوع هویت نیز برای روز ولنتاین امسال ارائه شده است. به عنوان مثال، برند طراحی جواهرات MYKA یک مجموعه NFT با نسخه محدود ایجاد کرده که شامل نقاشی‌های دیجیتالی روی سه قطعه از پرفروش‌ترین جواهرات خود است. رونی الگاویش (Ronnie Elgavish)، معاون بازاریابی جهانی در MYKA، معتقد است به دلیل ظهور متاورس و تمایل به هویت دیجیتال، زوج‌های زیادی در روز ولنتاین NFT هدیه می‌دهند.

اگرچه یافته‌های ای‌تورو نشان می‌دهند که آگاهی در مورد دنیای کریپتو و صحبت در مورد آن می‌تواند پروفایل‌های دوستیابی آنلاین را جذاب‌تر کند، اما امنیت کاربر عامل اصلی‌ای است که باید در نظر گرفته شود؛ چراکه با گسترش پذیرش کریپتو، ایمن نگهداشتن دارایی‌های رمزارزی کاربران به یک دغدغه اصلی تبدیل شده است.

در همین راستا، گزارش اخیر شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین چین آنالیز (Chainalysis) نشان می‌دهد که ارتباط بین ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های مجرمانه در سال ۲۰۲۱ به یک صنعت ۱۴ میلیارد دلاری تبدیل شد. به گفته جاستین میل (Justin Maile)، مدیر تحقیقات چین آنالیز، برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن توسط مجرمان، کاربران بهتر است این موضوع را که دارای کریپتو هستند، در جایی، به ویژه در پروفایل‌های دوستیابی آنلاین، مطرح نکنند. البته میل افزود که کلاهبرداری‌های رمزارزی فقط به برنامه‌های دوستیابی محدود نمی‌شوند و کلاهبرداران در همه جا، از جمله متا (فیسبوک سابق)، اینستاگرام، لینکدین، دیسکورد، وی چت و سایر پلتفرم‌ها، برای پیدا کردن قربانی کمین کرده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments