شبکه هوشمند بایننس فراگیر می‌شود! لجر هم این شبکه را اضافه کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لجر در وبسایت رسمی خود نوشت:

در لجر، ما در جستجوی تبدیل شدن به یک پلتفرم امن هستیم که اقتصاد Web3 را تقویت می‌کند. امروز، ما مفتخریم که به نقطه عطفی جدید رسیده‌ایم؛ زیرا اکنون از یکی از بلاکچین‌های برتر جهان یعنی Binance Smart Chain پشتیبانی می‌کنیم.

Binance Smart Chain اکنون در Ledger Live در دسترس شماست!

از این پس می‌توانید دو نوع دارایی بومی را با اطمینان مدیریت و معامله کنید: BNB، ارز بومی شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) و توکن‌های BEP20 (توکن‌های روی شبکه بایننس).

چگونه BNB  و توکن‌های BEP20 را در لجر لایو (Ledger Live) مدیریت کنیم؟

  1. برنامه Binance Smart Chain را در دستگاه سخت‌افزاری Ledger خود نصب کنید.
  2. به تب حساب‌ها وارد شوید و یک حساب Binance Smart Chain ایجاد کنید.
  3. سپس می‌توانید آدرس را برای واریز توکن‌های خود تأیید و ذخیره کنید.

چرا برای استفاده از شبکه هوشمند بایننس از لجر استفاده کنیم؟

لجر، این امکان را به شما می‌دهد که دارایی‌های دیجیتالی خود را کاملاً تحت کنترل داشته باشید. کلیدهای خصوصی شما در کیف پول سخت‌افزاری نانو محفوظ می‌ماند و تجربه‌ای ضد هک را تضمین می‌کند. شما می‌توانید تمام دارایی‌های دیجیتالی خود را بدون خطر مالکیت و کنترل کلیدهای خصوصی خود به صورت امن در این کیف پول مدیریت کنید.

شبکه هوشمند بایننس Binance Smart Chain (BSC) چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است، زنجیره هوشمند بایننس یک بلاکچین است که توسط بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال، ساخته شده است.

در آپریل 2019، صرافی بایننس، زنجیره بایننس (که با زنجیره هوشمند بایننس متفاوت است) را راه‌اندازی کرد. زنجیره بایننس یک بلاکچین است که برای تسهیل تجارت سریع و غیرحضوری طراحی شده است. اما این پروتکل فاقد انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری است. به همین دلیل است که زنجیره هوشمند بایننس اختراع شد.

زنجیره هوشمند بایننس به موازات زنجیره بایننس اجرا می‌شود. این شبکه می‌تواند تعداد زیادی از تراکنش‌ها را با هزینه سوخت بسیار ارزان‌تر و زمان تراکنش بسیار سریع‌تر پشتیبانی کند. مکانیسم اجماع آن اثبات اقتدار است و برخلاف زنجیره بایننس، زنجیره هوشمند بایننس(BSC) از قابلیت قرارداد هوشمند و سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سود می‌برد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments