کوکوین هم مثل بایننس به ما پشت کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin) با انتشار اطلاعیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد برای آن دسته از کاربرانی که فرایند احراز هویت را تکمیل نکرده‌اند، سقف برداشت روزانه را به معادل یک واحد بیت کوین (BTC) کاهش داده است.

در اطلاعیه این صرافی می‌خوانیم:

کاربران عزیز کوکوین!
محدودیت برداشت روزانه برای حساب‌هایی که فرایند احراز هویت (KYC) را تکمیل نکرده‌اند، به معادل یک واحد BTC کاهش می‌یابد.

لطفاً مراحل احراز هویت را تکمیل کنید تا محدودیت‌ برداشت روزانه شما تا سقف ۲۰۰ واحد BTC افزایش یابد.

توجه: محدودیت‌های برداشت هر ۲۴ ساعت شبانه روز بررسی می‌شوند.

بابت هرگونه ناراحتی که ممکن است به دلیل این قوانین جدید ایجاد شود، عذرخواهی می‌کنیم. از درک و حمایت شما سپاسگذاریم!

تیم کوکوین.

صرافی کوکوین جزو ده صرافی برتر بازار ارزهای دیجیتال در جهان است. به دنبال اجباری شدن تکمیل فرایند احراز هویت در صرافی بایننس (Binance)، بسیاری از کاربران ایرانی صرافی کوکوین را به عنوان جایگزینی برای بایننس انتخاب کرده بودند. البته در قوانین و شرایط استفاده از این صرافی قید شده که تریدرهای ایرانی به دلیل تحریم‌ها مجاز به استفاده از این صرافی نیستند. به همین دلیل، کاربران ایرانی تنها با ابزارهای تغییر IP و پنهان کردن هویت خود می‌توانستند در این صرافی فعالیت کنند.

با این حال، با اجباری شدن تکمیل فرایند احراز هویت در صرافی کوکوین، به نظر می‎رسد کاربران ایرانی باید به دنبال جایگزینی دیگر برای فعالیت‌های خود در حوزه ارزهای دیجیتال باشند.

لازم به ذکر است که محدودیت‌های جدید اعمال‌شده تنها برای برداشت روزانه است و کاربران احراز هویت‌ نشده این صرافی همچنان می‌توانند به صورت قبل، واریزی یا معاملات خود را بدون محدودیت انجام دهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments