بیت کوین در حساس‌ترین نقطه تاریخ!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

ارزش بازار بیت کوین در ماه ژوئن 33 درصد دیگر کاهش یافت و این موضوع شروع به بی‌حس کردن جامعه توییتری رمزارزها کرده است. از سوی دیگر، بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال که می‌خواستند از مارس تا مه از بازار خارج شوند، این کار را در بازه زمانی کوتاهی انجام دادند. اما، خبر بدبینانه این است که رکود در فعالیت آدرس‌ها ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد تا قیمت‌ها را بهبود بخشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کوین تلگراف، نهنگ‌ها ترجیح می‌دهند تا حرکت قیمتی آلت‌ کوین‌ها همچنان عقب‌تر از بیت کوین بماند تا معامله‌گران بیشتری را به سمت بیت‌کوین به ‌عنوان یک پناهگاه امن سوق دهند. با این وجود، داستان ژوئن دو نیمه داشت. از 1 تا 15 ژوئن شاهد نزول گسترده 25 درصدی بیت کوین بودیم و از سوی دیگر، از 16 تا 30 ژوئن اصلاح قیمتی صورت گرفت، اما در روزهای پایانی قیمت‌ها باز هم کاهشی شد. سطح قیمت 20000 دلار نشان داده است که هم یک حمایت روانی و هم یک منطقه مقاومتی است. بنابراین، دو سناریوی فروش وحشتناک و یا خرید شدید باید به محض رسیدن به محدوده 19500 تا 19900 دلاری رخ دهد.

دامیننس بیت کوین افزایش و دامیننس آلت کوین‌ها کاهش یافته است

سال 2022 تا به اینجا زمان راستی‌آزمایی برای آلت کوین‌هایی بوده است که ارزش بازار آنها در دو سال گذشته به سطوح نجومی رسیده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین در مقایسه با آلت کوین‌ها در ماه ژوئن عملکرد خاصی نشان نداده، اما بهتر از بسیاری از پروژه‌ها و حتی چند استیبل کوین عمل کرده است.

June-another-2022-down-month-for-crypto
تغییر تمرکزمعامله گران از آلت کوین‌ها به بیت کوین

بازده معاملات همچنان به کاهش ارزش بیت کوین و اکثر آلت کوین‌ها اشاره دارد

میانگین بازده معاملات 30 روزه موجود در شبکه بیت کوین هنوز بسیار منفی است و تا زمانی که در نمودار زیر در قلمرو زرد-سبز یا سبز قرار دارد، نسبت به نتایج تاریخی خطر کمتری برای خرید بیت کوین (یا اضافه کردن به دارایی‌ها) وجود خواهد داشت. سقوط آزاد قیمت‌ها هم اگر به منطقه بسیار پایین (سبز) برسد، معکوس می‌شود.

June-another-2022-down-month-for-crypto
معامله گران در حال آمادگی برای افزایش قیمت

تعداد آدرس‌های مربوط به نهنگ‌ها به سرعت در حال افزایش است

نکته مثبت دیگر برای هولدرهای صبور رمزارزها، صرف‌نظر از حفظ دارایی‌شان، این است که تعداد نهنگ‌های بیت کوین روز به روز بیشتر می‌شود. این آدرس‌ها که عمدتاً توسط معامله‌گران انسانی اداره می‌شوند، از نوامبر تاکنون به بیش از 147000 آدرس رسیده‌اند. در همین حال، آدرس‌های سطح بالایی که عمدتاً متعلق به صرافی‌ها هستند (10000 یا بیشتر) بیش از 100 آدرس را برای اولین بار از دسامبر 2020 نشان داده‌اند. مقدار تتر (USDT) در حال انتقال به صرافی‌ها به شدت افزایش یافته است که نشان‌دهنده قدرت خرید بیشتر در میان خریداران است. البته نباید نادیده گرفته شود که اتریوم هم از زمان بالاترین رکورد خود در نوامبر، 76% اصلاح داشته است. هرچقدر هم که غیرقابل تصور به نظر برسد، کاهش قیمت کنونی همان چیزی است که جامعه رمزارزها انتظار دارد برای بازگشت بازار ببیند.

June-another-2022-down-month-for-crypto
افزایش هولدرهای متوسط و بزرگ بیت کوین در ماه ژوئن

معامله‌گران با شک و تردید شدید وارد نیمه دوم سال می‌شوند

برای جامعه کریپتو سخت است که در میان عملکردهای قیمتی ضعیف که ماه به ماه در سال 2022 ادامه دارد، فرصت مناسبی را بیابند. با این حال، هیچ چیز در بخش احساسات محوری چون ارزهای دیجیتال قطعی نیست. اما، هرچه جامعه ارزهای دیجیتال بیشتر به سمت نزول متمایل شود، احتمال بهبود بیشتر است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ارز دیجیتال الان موقع خریده البته با پولی خرید کنین که توان از دست دادنش رو داشته باشین ارز دیجیتال میترکونه

هر گز نباید پول و اموال حقیقی را توی فضای مجازی ریخت. این ارزهای دیجیتال خیالی هستند و موجب بد بختی میشوند‌ .
این ارز دیجیتال محکوم به نابودی و فنا هست.

به نظر من بیشتر شبیه قمار است اونی تو قمار برنده است که قمار نکنه عزیزان پولاتو نو هدر ندید بدید به زنا و بچه ها تون خیلیاخانه خراب شدن

دمت گرم