کنایه خالق کاردانو به اتریوم و نوید صعود قیمت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته هاسکینسون، ADA برای زنده ماندن به کاردانو 2 نیاز ندارد. در این جمله در واقع هاسکینسون به شبکه اتریوم کنایه زده است که دیگر نمی‌تواند به این صورت و با این کارمزد‌های بالا به کار خود ادامه دهد و می‌خواهد اتریوم 2 را راه‌اندازی کند.

او این جمله را به صورت پاسخ به ابهام‌هایی که در اطراف کاردانو ایجاد شده است بیان کرد.

مدیر عامل کاردانو در مورد جوسازی‌های منفی شفاف‌سازی می‌کند

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، ترس، عدم اطمینان و شک بازار کریپتو را در مورد روند نزولی به ظاهر بی پایان ادا احساس کرده است. این امر باعث شد او واکنش نشان دهد که با وجود بحران جاری، بگوید، کاردانو برای زنده ماندن به کاردانو 2 جادویی نیاز ندارد.

به گفته وی، عدم قطعیت فعلی یک طراحی رسانه‌ای برای کاردانو است و آن زمان که کاردانو قدرت معتبری برای افزایش چشم‌انداز قیمتی جدید به دست آورد، شک و تردید را برطرف می‌کند.

او در توییت دیروز خود گفت:

آن‌ها وحشت دارند زیرا برای زنده ماندن نیازی به کاردانو 2 جادویی نیست. کاردانو طرح اثبات آینده است و ما به طور سیستماتیک به همراه قوی ترین و فعال‌ترین جامعه آجر به آجر به سمت آن می‌رویم.

در این پست، هاسکینسون با اطمینان، خاطر نشان کرد که تیمش به یک راه حل فوق‌العاده برای بهبود سیستماتیک عملکرد کاردانو رسیده‌اند. علاوه بر این، او در بیانیه‌ای آرام اشاره کرد که با کمک جامعه کاردانو، ADA عملکردی شکوفا را به صورت گام به گام در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.

بسیاری فکر می‌کنند که دلیل این‌که فاد اطراف کاردانو در بازار پر سر و صدا است این است که ادعا می‌کند یک ارز دیجیتال جایگزین برای اتریوم است. برخی دیگر نیز اعتقاد قوی دارند که صرف نظر از هر اتفاقی که می‌افتد، این لحظه برای کاردانو پایان بازی نیست. بلکه در حال آماده شدن برای بازگشت با ظاهری رقابتی صعودی و پر قدرت است.

هم اکنون کاردانو با قیمت 1.59 دلار با ارزش بازار 53 میلیارد دلار معامله می‌شود و در سایت کوین مارکت کپ در رتبه ششم ارزهای دیجیتال بزرگ جهان قرار دارد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

برید ارزهای ارزون قیمت مثل بی بی دوج
، سیف مون، ایلان، کیشو اینو بخرید به دوسال نمیرسه میلیاردر بشید البته اگه شانس باهاتون یار باشه در غیر اینصورت دارائیهاتون پودر میشه

فعلا سرمایه ها جذب ارزهای متاورس میشه بقیه تودید نیستن

کله پدرش

کاردانو قطعا در اینده رشد خوبی خواهد داشت اما نه در ان حدی که هولدرهای ان تصور میکنند. کسی با کاردانا میلیاردر نخواهد شد ‌ اما قطعا کاردانو پاداش خوبی به هولدرهایش خواهد داد .

سلام فقط اگه میخواین پولداربشین حتما هرچی پول خوابیده دارین لطفا کاردانو بخرین ..این ارز خیلی قوی و آینده داره ..هرکس دوست داره پولداربشه حتما سرمایه های خوابیده رو تبدیل به کاردانو بکنید‌..خداوکیلی پشیمون نمیشید..فقط و فقط کاردانوووووو

بیخودی سرمایه مردم رو درگیر رویاهات ن نکنید

همه ارزا صعود کردن غیر کارانو

بله!!

منگله فعلا😂