زمان مطالعه: 3 دقیقه

۳ دلیل رکوردشکنی تاریخی هارمونی (ONE)!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

صندوق‌های توسعه اکوسیستم به یکی از جدیدترین ترندهای محرک بازار کریپتو تبدیل شده‌اند و پروتکل‌های بزرگ متوجه شده‌اند که برنامه‌های پاداش و تشویق یکی از بهترین راه‌ها برای جذب کاربران و پروژه‌های جدید به یک اکوسیستم هستند.

ارز دیجیتال هارمونی (ONE) یکی از این پروژه‌ها است که در پی یک سری مشارکت‌ها و راه‌اندازی یک صندوق توسعه اکوسیستم به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است.

هارمونی، یک پروتکل بلاکچینی است که بر بهبود مقیاس‌پذیری بین شبکه‌ها تمرکز دارد. این پروژه از قراردادهای بین شاردی (cross-sharded) و یک زیرساخت بین زنجیره‌ای میان بلاکچین‌های متعدد از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، پولکادات (DOT) و شبکه هوشمند بایننس (BSC) استفاده می‌کند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که از زمان ثبت پایین‌ترین سطح ۰٫۰۹۵ دلاری در تاریخ ۳۰ آگوست، قیمت ارز دیجیتال ONE با بیش از ۲۶۵ درصد رشد به رکورد جدید ۰٫۳۷۸ دلاری در تاریخ ۲۵ اکتبر رسیده است.
harmony-rallied-to-a-new-all-time-high
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال هارمونی (ONE).
بر اساس داده‌های بازار، قیمت ارز دیجیتال ONE در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰ درصد و طی یک هفته اخیر، بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز شاهد رشد قابل‌توجهی بوده و به بالای ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است.

به گفته تحلیلگران، سه دلیل در افزایش قیمت ONE تأثیرگذار بوده‌اند که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم.

جذب پروژه‌های جدید با راه‌اندازی صندوق توسعه اکوسیستم

تیم هارمونی در تاریخ ۹ سپتامبر از راه‌اندازی یک صندوق توسعه اکوسیستم به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار خبر داد و به نظر می‌رسد که این موضوع، نیروی محرکه اصلی رالی صعودی ارز دیجیتال ONE طی دو ماه گذشته بوده است.

هدف از راه‌اندازی این صندوق، تأمین مالی ۱۰ هزار بنیانگذار، سازنده و خلاق حوزه ارزهای دیجیتال برای کمک به تقویت و گسترش اکوسیستم هارمونی، عنوان شده است.

شواهد موجود نشان می‌دهند که هارمونی در اجرای این طرح جدی است و این تیم در جریان کنفرانس ONE World در لیسبون، به ۱۰ پروژه کمک مالی کرده است.

جذب کاربران جدید طی کنفرانس ONE World

یکی دیگر از دلایل رالی صعودی اخیر ONE، برگزاری کنفرانس ONE World در لیسبون است که به آموزش عموم کاربران در مورد قابلیت‌های شبکه هارمونی و جذب توسعه‌دهندگان جدید برای ایجاد پروژه‌های جدید در این اکوسیستم کمک می‌کند.

ادغام پروتکل‌ها و لیست شدن توکن ONE

سومین دلیل برای افزایش قیمت ارز دیجیتال ONE، مجموعه‌ای از مشارکت‌های جدید، از جمله ادغام با پلتفرم‌های بزرگ دیفای همچون آوه (AAVE) و کرو (Curve) بوده است.

افزودن دو مورد از پرکاربردترین برنامه‌های دیفای در اکوسیستم هارمونی به افزایش دسترسی و رشد پایگاه کاربری بلاکچین این ارز دیجیتال کمک کرده است. این همکاری‌ها، کاهش کارمزد تراکنش‌ها را نیز برای کاربران این پروتکل‌های محبوب به همراه داشته‌اند.

از دیگر همکاری‌های اخیر هارمونی می‌توان به راه‌اندازی پروتکل وام‌دهی WePiggy و لیست شدن جفت معاملاتی ONE/USDC در پلتفرم Crypto.com اشاره کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام روز بخیر
براساس تحلیل هایی که کردید قطعا قابل رد خواهد بود ،ولی درجایی لیست شده این ارزرگز؟

سلام روز شما هم بخیر
ارز هارمونی که ارز معتبری هست در خیلی صرافی ها لیست شده