سولانا و یونی سواپ به جای بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) سولانا و یونی سواپ را به صندوق سرمایه‌گذاری 495 میلیون دلاری خود اضافه کرد.

این تغییر سرمایه‌گذاری شرکت گری اسکیل دامیننس بیت کوین را کاهش داد.

مرکز سرمایه‌گذاری Crypto Grayscale در جدیدترین به‌روز‌رسانی سه ماهه دارایی‌های خود، سولانا و یونی سواپ را به صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ دیجیتالی 495 میلیون دلاری خود اضافه کرده است. این برای اولین بار است که این شرکت نیویورکی سولانا را به صندوق سرمایه‌گذاری خود اضافه می‌کند.

تا پایان روز گذشته، سولانا 3.24 درصد و یونی سواپ  1.06درصد دیگر از صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ ارز دیجیتال این شرکت را تشکیل می‌دهد. بیت کوین 62 درصد و اتریوم رمزارز بعدی است که 26 درصد از این سهم را به خود اختصاص داده است. بقیه این صندوق را کاردانو، چین لینک، لایت کوین و بیت کوین کش تشکیل می‌دهد.

گری اسکیل با فروش بخشی از دارایی‌های صندوق خود، سولانا و یونی سواپ خریداری کرده است. آنها مقدار بیت کوین صندوق خود را 5 درصد کاهش داده‌اند. مقدار سایر دارایی‌ها کاهش کمی داشته است. مقدار آدا موجود در این صندوق هم از 4.26 درصد به 5.11 درصد افزایش یافته است.

این تغییر موجودی در صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل محبوبیت سولانا را نمایش می‌دهد.

سولانا به عنوان یک رقیب سریع و کم هزینه برای بلاکچین‌هایی مانند اتریوم، کاردانو و بایننس چین عمل می‌کند.

با افزایش محبوبیت سولانا، قیمت آن هم افزایش یافت. قیمت این ارز دیجیتال در تابستان امسال شروع به افزایش کرد و در اواسط سپتامبر در زمان رکود بازار ارزهای دیجیتال به 191 دلار رسید.

اگر چه قیمت سولانا از زمان اوج قیمت خود کاهش یافته است، اما همچنان ارزش بازار 48 میلیارد دلار خود را حفظ کرده است و سرمایه بازار‌NFT‌های مستقر در سولانا اخیراً به 1 میلیارد دلار رسیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments