درآمد راحت‌تر و بیشتر با بازی آوه‌گوچی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعاتی پیش پروتکل گیمینگ Play-to-Earn به نام Aavegotchi به صورت رسمی اقتصاد اشتراکی آنچین جدید خود را راه اندازی کرد. این سیستم که Gotchi Lending نام دارد، دسترسی بیشتری به اکوسیستم Aavegotchi ارائه می‌کند و تعداد کاربران بازی را بدون افزایش موجودی اولیه توکن‌های غیر مثلی (NFT) افزایش می‌دهد.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، برنامه Gotchi Lending که اولین بار در نوامبر 2021 راه اندازی شد، در واقع سیستم اختصاصی Aavegotchi برای بکارگیری مدل کرایه دارایی که اولین بار توسط سایر بازی‌های NFT ارائه شد، لقب گرفته است. با اینکه مدل کرایه دارایی در تعیین مالکیت دارایی موفق عمل می‌کند ولی از حیث ارتباط مبنی بر اعتماد بین دو کاربر ناشناس ضعف دارد.

برخلاف این، Gotchi Lending از اقتصاد اشتراکی پلتفرم‌هایی مثل Uber و Airbnb الهام گرفته است و از مزایای امنیت صد درصدی بلاکچین و اجرای بدون نیاز به مجوز آن بهره می‌گیرد. نتیجه آن یک سیستم روان، با تأیید آنی و اقتصاد اشتراکی متحول شده و پشتیبانی شده توسط امنیت بلاکچین است.

مالکان Gotchi می‌توانند آواتارهای خود را از طریق بخش Gotchi Lending در اپلیکیشن غیر متمرکز Aavegotchi به دیگر کاربران قرض دهند. آن‌ها می‌توانند مدت زمان کرایه، کارمزدهای پرداختی و نحوه تقسیم پاداش بین دو طرف معامله را تعیین کنند. از آنجایی که برای قرض دادن حقوق محدود Aavegotchi یک قرارداد هوشمند طراحی شده است، قرض گیرندگان می‌توانند از این بازی P2E لذت ببرند ولی صاحب اصلی NFT های آن نباشند. همه توکن‌های ERC20 یا توکن بومی این پلتفرم یعنی GHST که در طول دوره کرایه NFT به دست می‌آید، در یک حساب مشترک واریز می‌شود و به صورت خودکار و بر اساس مقدار مشخص شده در قرارداد هوشمند، بین دو طرف معامله یعنی وام دهنده و وام گیرنده تقسیم می‌شود.

درباره Aavegotchi

Aavegotchi یک پروتکل گیمینگ متن باز و مبتنی بر جامعه است که اجازه مالکیت دارایی واقعی را به گیمرها می‌دهد. NFT های Aavegotchi ارواح کلکسیونی آنچین هستند که می‌توانند استیک شوند و به شکل توکن Aave سود ایجاد کنند.

کاربران می‌توانند با افزایش امتیاز تجربه خود، پاداش خود را هم افزایش دهند و همچنین سطح NFT های خود را افزایش داده و کمیابی آن‌ها را بیشتر کنند. این پلتفرم توسط سازمان خود گردان غیر متمرکز Aavegotchi و توکن حاکمیتی بومی GHST مدیریت می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments