رمزارزهای ایران در دست محسن رضایی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

محمدرضا پور ابراهیمی گفت:

دولتمردان عملا به موضوع رمزارزها ورود کرده‌اند و معاون اقتصادی رییس جمهور هم متولی این موضوع در دولت شده است.

پور ابراهیمی توضیح داد که جلسه درباره رمزارزها با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رییس‌کل بانک مرکزی برگزار شد. وی تصریح کرد:

دولتمردان عملا به موضوع رمزارزها ورود کرده‌اند و معاون اقتصادی رییس جمهور هم متولی این موضوع در دولت شده است. ما اقدامات خود در این بخش را به دولتمردان عرضه و گزارش آن‌ها را در این بخش اخذ کرده‌ایم.

او همچنین افزود اقدامات کمیسیون مجلس در حوزه رمزارزها در حال حاضر در جریان است. به همین دلیل دولتمردان به ما گفته‌اند که ما در این زمینه قانون‌گذاری کنیم و در نتیجه ما متنی را در کمیسیون در این بخش آماده کرده‌ایم و به دولت گفتیم که در این بخش آئین‌نامه‌های لازم را تدوین کند.

پور ابراهیمی در پاسخ به سوالی در این مورد که آیا دولت دیگر در این بخش لایحه نخواهد داد، گفت:

اگر لازم باشد این مسئله می‌تواند مدنظر قرار گیرد. با این حال ارائه لایحه در این بخش حتما زمان‌بر است و بهتر است که ما طرحی در این بخش ارائه دهیم.

پورابراهیمی افزود:

اگر ما روی محتوای اصلی موضوع فعالیت رمزارزها توافق داشته باشیم، دیگر فرقی ندارد اسم آن چه باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس قبلا در خصوص تشکیل کارگروهی مشترک برای نهایی کردن طرح‌ها و لوایح اقتصادی مانند طرح رمزارزها بین مجلس و دولت خبر داده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

رمز ارز همان بورس و سهامداری است و اسم آن شده رمز ارز چه فرقی دارد وقتی دولت نظارت دارد روی آن یعنی یک ریال آن چیز ارزش ندارد و دو باره پولمان را خواهند خورد ما دیگر به هیچ چیز دولت اطمینان نخواهیم کرد .

داداش بزرگترین حسن رمز ارز همین که نه دولت ایران بلکه هیچ دولت و کشوری نمیتونن دستی داخلش داشته باشن

اکنون در آغاز عصر تولد رمز ارزها قرار داریم با توجه به استقبال عمومی جامعه بشری از این صنعت نوین میتوان گفت انقلابی اقتصادی به سرعت مشغول متحول ساختن وضعیت مالی کشورها ، دولتها ، و افراد است، طبیعی است جوامع و هر فردی برای پیوستن به این پدیده از خود مقاومت نشان بدهد ، در آینده نباید تقدیر را مقصر فقر در جامعه و خانواده خود بدانند زیرا کسانیکه که هم اینک سوار بر این بستر میشوند اندوخته خود یا حداقل توان خرید خود را با آینده ای که این سیستم مالی فراگیر میشود هماهنگ میکند و از این نمد کلاهی برای خویش فراهم میکنند و چه بسا که اگر انتخابی هوشمندانه داشته باشند سطح دارایی و زندگی خود را ارتقا دهند ، دولتهای قبل و فعلی ایران اسلامی به برکت تحریمها بدون مقاومت در متن این انقلاب عظیم مالی قرار گرفتند و زیر ساخت ورود به این مرحله را از هم اکنون آماده نموده اند امید است دست اندرکاران عینک بد بینی و تنگ نظری نسبت به مردم را روی دیده های خود نگذارند و در خصوص ورود عموم خصوصا دهکهای پائین آموزش لازم را به مردم بدهند ،،