قیمت بعدی اتریوم ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ دلار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز چهارشنبه قیمت رمزارز اتریوم نسبت به سطح قبلی خود مقداری افزایش یافت. علی‌رغم اینکه اتریوم همچنان زیر سطح روانی 2.880 دلار قرار دارد، اما اگر بتواند کندلی بالای خط روند نزولی خود ببندد می‌توان به صعود قیمتی این رمزارز امیدوار بود. این خط روند نزولی از قله 4.759 دلار ایجاد شده است. در چهار ماه اخیر، اتریوم، پادشاه آلت کوین‌ها سقوط قیمتی زیادی را از اوج قیمتی قبلی خود تجربه کرده است.

همچنین در سطح 3.100 دلار جدال سنگینی میان خریداران و فروشندگان این رمزارز ایجاد شد.

اتریوم زیر سطح مقاومت روانی خود قرار دارد!

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز و با فرض اینکه رمزارزها روند گذشته خود را تکرار می‌کنند به نظر می‌رسد اتریوم قصد دارد قبل از رسیدن به مناطق پایین اندیکاتور بولینگر باند و کاهش نوسانات خود، محدوده قیمتی 2.862 دلار را لمس کند. سطح حمایتی بعدی که پیش روی اتریوم وجود دارد، سطح 2500 دلار است.

علی‌رغم افزایش قیمتی که اتریوم در مدت اخیر داشته است برای اینکه بتواند به سطح مقاومت روانی 2.800 دلار غلبه کند به فشار خرید بیشتری نیاز دارد.

در کوتاه‌مدت، پیش‌بینی می‌شود که تا زمانی که فشار خرید ادامه دار باشد، حرکت صعودی ادامه خواهد داشت. در نتیجه، سطح 2830 دلار می‌تواند اولین مانع صعودی نسبت به سطوح فعلی باشد. برای گذشتن از این سطح، قیمت ETH باید در تایم فریم روزانه و با حجمی نسبتاً خوب، بالاتر از این سطح بسته شود.ethereum-is-3k-or-2k-the-cost-of-this-dip

سطح مقاومتی بعدی میانگین متحرک 50 روزه است که در سطح قیمتی 2.880 دلار قرار دارد.

همچنین میان اندیکاتور RSI و نمودار قیمت یک واگرایی صعودی شکل گرفته است که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

خطوط MACD نیز در لبه عبور از سمت صعودی قرار دارند. اگر از آن عبور کنند، همچنان باید از خط صفر عبور کنند تا بتوانند حرکت صعودی نامحدودی داشته باشند.

این عوامل در حال حاضر جدی‌ترین موانع برای عبور از سطح 3000 دلار هستند. با این وجود، با عبور قیمت از میانگین متحرک 10 روزه و 25 روزه قدرت خریداران بیشتر خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments