زمان مطالعه: 2 دقیقه

سود بیشتر در اتریوم یا بیت کوین؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخلاف بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) موفق شد بالاتر از سطح حمایتی مهم ۴،۰۵۰ دلار باقی بماند. به این ترتیب، روند قیمتی اتریوم با تشکیل یک پایه قوی، موج بهبودی ثابتی را بالای سطح مقاومتی ۴،۱۲۰ دلار آغاز کرد.

در این مسیر، اتریوم توانست به بالای منطقه مقاومت ۴،۲۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته صعود کند. علاوه بر این، در نمودار ساعتی ETH/USD یک شکست به بالای خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۴،۲۰۵ دلار هم دیده می‌شود.

در ادامه، این جفت ارز به بالاتر از منطقه مقاومتی ۴،۳۰۰ دلار صعود کرد و نزدیکی ۴،۳۸۶ دلار یک اوج تشکیل داد.

در حال حاضر، قیمت اتریوم در سطوح پایین‌تر از ۴،۳۰۰ دلار در حال تصحیح است و بالاتر از ۴،۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.
ethereum-could-outperform-bitcoin
نمودار کندل یک ساعته قیمت اتریوم به همره سطوح حمایتی و مقاومتی اصلی.

در مسیر صعودی، اولین سطح مقاومتی اصلی پیش روی اتریوم، ۴،۳۰۰ دلار و سپس، ۴،۳۵۰ دلار است. بسته شدن قیمت این ارز دیجیتال بالاتر از سطوح ۴،۳۰۰ و ۴،۳۵۰ دلاری می‌تواند در کوتاه ‌مدت رالی صعودی جدیدی را آغاز کند. در این صورت، قیمت اتریوم ممکن است تا سطح ۴،۴۵۰ دلار افزایش یابد. هرگونه افزایش بیشتر می‌تواند قیمت این آلت کوین را در کوتاه مدت به سمت مقاومت ۴،۵۰۰ دلار سوق دهد.

در مقابل، اگر اتریوم نتواند افزایش قیمتی را بالاتر از سطح ۴،۳۵۰ دلار تجربه کند، ممکن است دوباره یک روند کاهشی در پیش بگیرد. در مسیر نزولی، اولین حمایت نزدیک به سطح ۴،۲۲۰ دلار شکل گرفته است. حمایت کلیدی بعدی نیز اکنون نزدیک به سطح ۴،۲۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است. در صورت بسته شدن قیمت اتریوم زیر سطح حمایتی ۴،۲۰۰ دلار، این ارز دیجیتال ممکن است افت قیمتی بیشتری را تجربه کند.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام سقف پیش بینی برای اتریوم چقر در دوماه آینده