تحلیل قیمت اتریوم (آذر ماه)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم توانست بر مقاومت ۴،۳۵۰ دلاری غلبه کند. اگر این ارز دیجیتال بتواند به بالای منطقه مقاومتی ۴،۵۰۰ دلار صعود کند، روند قیمتی آن شتاب بیشتری خواهد گرفت.

ethereum-bullish-pattern
نمودار کندل یک ساعته قیمت اتریوم.
در زمان انتشار این خبر، اتریوم در محدوده ۴،۴۶۰ دلار معامله می‌شود که بسیار بالاتر از مقاومت ۴،۳۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

در حال حاضر، یک کانال رو به رشد کلیدی نیز با حمایت نزدیک به ۴،۴۰۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است.

در مسیر صعودی، اولین مقاومت پیش روی اتریوم نزدیک به سطح ۴،۴۸۰ دلار و سپس، ۴،۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که قیمت اتریوم به بالاتر از این سطوح افزایش یابد، این ارز دیجیتال در کوتاه مدت می‌تواند یک رالی صعودی جدید را آغاز کند. در این صورت، قیمت اتریوم ممکن است تا سطح ۴،۶۵۰ دلار افزایش یابد. هرگونه رشد بیشتر، قیمت اتریوم را در کوتاه مدت به سمت منطقه ۴،۸۰۰ دلاری سوق خواهد داد.

در مقابل، اگر اتریوم نتواند به بالاتر از سطح مقاومتی ۴،۵۰۰ دلار صعود کند، قیمت این ارز دیجیتال یک روند اصلاحی نزولی به خود خواهد گرفت. در مسیر نزولی، اولین حمایت نزدیک به سطح ۴،۴۲۰ دلار و سپس، ۴،۴۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است. افت بیشتر قیمت اتریوم به زیر منطقه حمایتی ۴،۴۰۰ دلار، می‌تواند روند نزولی را تشدید کند. در چنین شرایطی، قیمت این ارز دیجیتال احتمالاً به منطقه حمایتی ۴،۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کاهش پیدا خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments