مدیر عامل توییتر تمایلی به سرمایه‌گذاری در اتریوم ندارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم این‌که توییتر اخیرا ۱۴۰ توکن غیر قابل تعویض (NFT) را در بلاکچین اتریوم عرضه کرده، جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل این غول شبکه‌های اجتماعی همچنان تمایلی به سرمایه‌گذاری در آلت کوین برتر بازار ندارد و ایده خرید اتریوم (ETH) را دوباره رد کرده است.

روز چهارشنبه، توییتر از طریق راریبل (Rarible)، پلتفرمی بزرگ برای توکن‌های غیر قابل تعویض در شبکه بلاکچین اتریوم، عرضه توکن‌های کلکسیونی دیجیتال خود را اعلام کرد. اما علی‌رغم این موضوع، به نظر می‌رسد که دورسی تنها به بیت کوین وفادار است.

به دنبال انتشار خبر راه‌اندازی توکن‌های غیر قابل تعویض توییتر در بلاکچین اتریوم، یکی از کاربران اظهار داشت فقط زمان لازم بود كه دورسي در اتریوم سرمايه‌گذاري كند، كه دورسی با نوشتن «نه» این موضوع را رد کرد.

دورسی که هم‌بنیانگذار و مدیر عامل شرکت پرداخت دیجیتال اسکوئر (Square) نیز هست، پیش از این بارها حمایت خود از بیت کوین را اعلام کرده است. او در سال ۲۰۱۹ میلادی با انتشار یک توییت گفته بود:

من فقط بیت کوین دارم.

در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ در اوایل ماه ژوئن نیز، دورسی اظهار داشت:

بیت کوین بدون شک همه چیز را تغییر می‌دهد. فکر نمی‌کنم ابزار کاربردی‌تری از آن برای مردم در سراسر جهان وجود داشته باشد.

دورسی که یکی از طرفداران اولیه بیت کوین است، بارها و بارها استدلال کرده که بیت کوین از حداقل سال ۲۰۱۸ میلادی ارز واحد و رایج در اینترنت بوده است.

این اظهارات دورسی در حالی منتشر شد که اخیرا برخی از بزرگترین طرفداران بیت کوین نیز اعتراف کرده‌اند که اتریوم در نهایت می‌تواند بیت کوین را پشت سر گذاشته و به ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل شود. برای مثال، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، روز پنج‌شنبه پیش‌بینی کرد که اتریوم یک روز بزرگترین ارز دیجیتال جهان خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments