تحلیل قیمت شیبا و دوج کوین هفته سوم آذر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانند کوین‌های بزرگ، میم کوین‌های بازار نیز روز گذشته سقوط وحشتناکی را تجربه کردند. در واقع، کاهش روزانه قیمت دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) در مقایسه با افت هفتگی آنها بسیار بیشتر بود.

با این حال، همزمان با بهبود وضعیت بازار کریپتو، این دو میم کوین نیز علائم بهبودی از خود نشان داده‌اند. علاوه بر رشد قیمتی، این دو ارز دیجیتال بار دیگر شاهد افزایش حجم معاملات خود هستند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که DOGE پس از سقوط به ۰٫۱۳ دلار، اکنون با یک رشد تقریبا ۱۱٫۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰٫۱۷۸ دلار معامله می‌شود.

در مسیر صعودی، اگر دوج کوین بتواند به ثبت کندل‌های سبز ادامه داده و از سطح ۰٫۱۸۲ دلار عبور کند، هدف بعدی آن می‌تواند ۰٫۲ دلار باشد. در مقابل، اگر قیمت این ارز دیجیتال به زیر سطح حمایتی ۰٫۱۵۸ دلار بازگردد، احتمال سقوط آن به محدوده ۰٫۱۰۱ دلار بیشتر می‌شود.

نمودار کندل یک ساعته قیمت دوج کوین
نمودار کندل یک ساعته قیمت دوج کوین

شیبا نیز روند مشابهی را در پیش گرفته و پس از سقوط دیروز به محدوده ۰٫۰۰۰۰۳ دلاری، در حال حاضر با یک رشد ۷٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۷۸ دلار معامله می‌شود.

با این حال، در صورتی که شیبا نتواند سطح ۰٫۰۰۰۰۳۷۹۸ را به عنوان یک سطح حمایتی پس بگیرد، احتمال افت دوباره آن تا محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۴۱۳ دلار وجود دارد. در چنین سناریویی و با کنترل بازار توسط خرس‌ها، پیش‌بینی می‌شود که قیمت این توکن حتی سقوط بیشتری به حدود ۰٫۰۰۰۰۰۶۴۸ دلار را تجربه کند.

نمودار کندل یک ساعته قیمت شیبا
نمودار کندل یک ساعته قیمت شیبا

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که اعضای جامعه میم کوین‌ها نقش کلیدی در کمک به بازیابی و رشد قیمتی این ارزهای دیجیتال دارند. در زمان انتشار این خبر، داده‌های مربوط به احساسات بازار روند بسیار جالبی را پیش‌بینی می‌کنند.

در چند ساعت گذشته، احساسات پیرامون DOGE و SHIB در رسانه‌های اجتماعی به طور کلی مثبت بوده است. اگر این روند ادامه داشته باشد، اعضای جامعه می‌توانند علی‌رغم کندی نمودار قیمتی این دو ارز دیجیتال، به بهبود وضعیت آنها کمک کنند.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

امیدواریم…باید صبور بود…

آیا این ارزش شیبا کی از ۰۰۰۰۳۷بیشتر خواهد شد چرا یهویی افت کرد

انشالله هردو راه رشد را ادامه خواهند داد