پیش‌بینی قیمت دوج کوین و شیبا (هفته اول تیر)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین در تاریخ ۱۹ ژوئن، یک روند بهبودی را آغاز کرد و در تاریخ ۲۱ ژوئن، به میانگین متوسط نمایی (EMA) ۲۰ روزه خود در ۰٫۰۶ دلار رسید. اگرچه گاوها قیمت را به بالای (EMA) ۲۰ روزه رساندند، اما نتوانستند به سطوح بالاتر دست یابند.Doge-shib-price-analysis-22-June

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کوین تلگراف، این روند ممکن است باعث جمع‌آوری سود (Profit booking) از سوی گاوهای با موقعیت‌های معاملاتی کوتاه‌مدت و فروش توسط خرس‌ها شود. این فروشنده‌ها تلاش می‌کنند قیمت دوج-دلار را به کمتر از ۰٫۰۶ دلار کاهش داده و سطح حمایتی حیاتی ۰٫۰۵ دلار را به چالش بکشند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به ۰٫۰۶ دلار بازگردد، نشان‌دهنده چرخش احساسات از فروش در اوج به خرید در کف است. این امر می‌تواند احتمال تثبیت قیمت در سطوح بالاتر از ۰٫۰۶ دلار را افزایش دهد که در این صورت، امکان صعود قیمت تا سطح میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه یعنی ۰٫۰۸ دلار نیز وجود دارد.

تحلیل قیمت شیبا

شکست قیمت شیبا اینو به زیر ۰٫۰۰۰۰۰۷ در پی رالی ۲۱ ژوئن دلار می‌تواند عامل وسوسه فروشندگان کوتاه‌مدت به جمع‌آوری سود و گاوهای تهاجمی به خرید شود.Doge-shib-price-analysis-22-June

معامله‌گران شیبا قیمت این ارز را به بالاتر از میانگین متوسط نمایی (EMA) ۲۰ روزه، یعنی ۰٫۰۰۰۰۱۰ دلار رساندند، اما نتوانستند سطح میانگین متوسط ساده ۵۰ روزه را به دست بیاورند. امری که به معنی دفاع تهاجمی خرس‌ها از این سطح است.

اکنون فروشندگان در تلاش هستند که قیمت را از (EMA) ۲۰ روزه پایین بکشند. موفقیت آن‌ها در این کار، نشان می‌دهد که افزایش قیمت اخیر تنها یک رالی در بازار نزولی بوده است. در این صورت، قیمت شیبا می‌تواند دوباره تا ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار سقوط کند.

در حال حاضر، شیب (EMA) ۲۰ روزه شیبا در حال صاف شدن بوده و RSI نیز به نقطه میانی نزدیک شده است. امری که نشان‌دهنده یک روند قیمتی محدود و یکنواخت (Range-bound Action) در کوتاه‌مدت است. گاوها باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نگه دارند که بتوانند تغییری بالقوه و قابل‌توجه را نشان دهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments