رمزارزهای قرمز و سبز دیشب کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین با یک افت ۶ درصدی سطوح حمایتی مهم خود را از دست داد و با کنترل بازار توسط خرس‌ها، قیمت این ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود از اواسط اکتبر رسید.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارزش دلاری بیت ‌کوین حمایت مهم ۵۸،۴۰۰ دلاری را از دست داده و تا ۵۵،۶۴۰ دلار سقوط کرده است.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده ۵۶،۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

crypto-market-cap-falls
نمودار کندل یک ساعته قیمت بیت کوین در صرافی بیت استمپ.

به گفته رکت کپیتال (Rekt Capital)، معامله‌گر و تحلیلگر، فروش گسترده‌ای در سراسر بازار در جریان است.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال برتر جهان نیز تحت تأثیر افزایش سرعت فروش قرار گرفته و قیمت آن برای اولین بار از ۲۸ اکتبر به زیر سطح روانی ۴ هزار دلار، یعنی ۳،۹۵۹ دلار سقوط کرد.

در زمان انتشار این خبر، اتریوم توانسته کمی از ضررهای خود را جبران کند و در حال حاضر، در محدوده ۴،۰۷۰ دلار معامله می‌شود.

در این میان، میم کوین‌های محبوب بازار نیز از فروش شدید مصون نبوده‌اند. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI) به طور میانگین ۸ درصد کاهش یافته است. به این ترتیب، شیبا و فلوکی که در هفته‌های گذشته رشد سرسام‌آوری را تجربه کرده بودند، اکنون حدود ۵۰ درصد با اوج‌های تاریخی خود فاصله دارند.

در واقع، در حالت کلی می‌توان گفت بیشتر توکن‌هایی که با متاورس مرتبط نیستند، هفته بسیار وحشتناکی را پشت سر گذاشتند. بر اساس داده‌های بازار، توکن‌های مبتنی بر متاورس دیسنترالند (MANA) و سندباکس (SAND)، علی‌رغم سقوط گسترده بازار، همچنان به رشد خود ادامه داده و در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۰٫۸ و ۶ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

crypto-market-cap-falls
وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته.
به دنبال سقوط قیمتی بیشتر رمزارزها، ارزش کل بازار کریپتو نیز یک افت ۵ درصدی را تجربه کرده و به ۲٫۴۸ تریلیون دلار رسیده است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

زرنگا میخرن و تامام