رشد ۱۲۰۰ درصدی Coin98 پس از لیست شدن در صرافی بایننس!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در صنعت ارزهای دیجیتال، لیست شدن یک توکن جدید در فهرست صرافی‌ها معمولا باعث ایجاد هیجانات بسیاری در بازار می‌شود.

ارز دیجیتال کوین ۹۸ (Coin98) که با نماد اختصاری C98 شناخته می‌شود، جدیدترین نمونه از این پدیده است. این توکن دیفای مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس، پس از لیست شدن در فهرست صرافی بایننس یک رشد ۱۲۰۰ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن از ۰٫۰۷۵ دلار عرضه اولیه خود به ۰٫۹۲۸ دلار رسید.

توکن C98 بیستمین پروژه‌ای است که از طریق پلتفرم لانچ‌پد بایننس (Binance Launchpad) عرضه می‌شود و خود را به عنوان «یک درگاه دیفای برای کاربران سنتی به منظور دسترسی به هرگونه خدمات دیفای در چندین بلاکچین» توصیف می‌کند.

coin98-gains-1-200
اطلاعات عرضه اولیه توکن C98 در پلتفرم لانچ‌پد بایننس.

توکن C98 علاوه بر لیست شدن در بایننس، در صرافی‌های Gate.io و MEXC Global نیز قابل معامله است. علاوه بر این، دارندگان این توکن می‌توانند از طریق گزینه‌های استیکینگ و تأمین نقدینگی استخر در پنکیک سواپ (PancakeSwap) نیز به کسب سود بپردازند.

ثبت سودهای دو رقمی توسط آلت کوین‌ها!

با رشد ۱۵ درصدی قیمت بیت کوین (BTC) در چند روز گذشته و صعود آن به نزدیکی ۳۴ هزار دلار، آلت کوین‌ها نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کردند. داده‌های بازار نشان می‌دهند که امپل فورث (AMPL)، امپ (AMP) و اکسی اینفینیتی (AXS)، بهترین عملکرد را در ۲۴ ساعت گذشته از خود به نمایش گذاشته‌اند.
7 آلت کوین با بهترین عملکرد در ۲۴ ساعت گذشته.

رالی صعودی AXS که از یک ماه گذشته و با رونق گرفتن بازی‌های بلاکچینی آغاز شده بود، دوباره شدت گرفته و این ارز دیجیتال در تاریخ ۲۳ ژوئیه توانست رکورد تاریخی جدیدی را در ۴۸٫۱۶ دلار به ثبت برساند.

افزایش قیمت AMPL نیز به دلیل اضافه شدن این توکن به اکوسیستم دیفای آوه (AAVE) بوده است.

در 24 ساعت گذشته، سایر آلت کوین‎ها نیز موفق به کسب دستاوردهای قابل‌توجهی شدند و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با یک رشد ۲٫۲۵ درصدی به ۱٫۳۶ تریلیون دلار رسید.

coin98-gains-1-200
وضعیت سبز بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments