خروج موقت کاردانو از روند نزولی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند ماهی بود که قیمت کاردانو در ‌پی ریزش شدید بازار مدام کاهش می‌یافت، اکنون با بهتر شدن وضعیت بازار رمزارز‌ها و صعود بیت کوین تا 44 هزار دلار، این کوین محبوب نیز توانست حدود 20 درصد رشد کند.

بر اساس داده‌های On chain data منتشر شده از سوی IntoTheBlock شاخص‌های درون شبکه‌ای کاردانو، نشان از صعودی بودن آن می‌دهند. در حال حاضر نشانه‌های خوبی از برگشت روند دیده می‌شود.

پروژه کاردانو همچنین از لحاظ بنیادی بسیار قدرتمند است، به طوری که بر اساس گزارش U.Today تعداد کاربران فعال اکوسیستم کاردانو از سال 2022 مدام در حال افزایش است.

همچنین پروژه‌های زیادی در حال شروع فعالیت خود بر بستر شبکه بلاکچین کاردانو هستند. چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) مدیرعامل پروژه کاردانو، در ماه دسامبر سال 2021 عنوان کرده بود که حدود 175 پروژه در حال شروع فعالیت خود بر بستر کاردانو هستند، به‌طوری که ده‌ها عدد از این پروژه‌ها، فعالیت خود را تا پایان 3 ماهه اول سال 2022 شروع خواهند کرد.

بنابر گزارش‌های شرکت توسعه‌دهنده کاردانو، این اکوسیستم در سال 2022 بسیار گسترده‌تر خواهد شد، مقیاس‌پذیری این اکوسیستم در‌حال افزایش است و شبکه کاردانو در سال 2022 بسیار گسترده‌تر خواهد شد.

به‌دنبال حمایت بیت کوین در محدوده 40 هزار دلار، تمام بازار رمزارز‌ها و بخصوص کاردانو، رشد‌های خوبی را تجربه کردند. کاردانو از محدوده حمایتی 1.08 دلاری خود حمایت شد و توانست طی 3 روز گذشته حدود 25 درصد رشد کند.

اندیکاتور‌ها، نشان از بازگشت روند می‌دهند و به نظر می‌رسد که خریداران دوباره به بازار برگشته‌اند تا کنترل روند قیمتی را در دست بگیرند. اگرچه احساسات درباره کاردانو مثبت است اما این کوین مقاومت‌هایی را در سر راه دارد که باید از سد آن‌ها بگذرد.

حجم معاملات کاردانو در 24 ساعت گذشته بسیار افزایش یافته و به حدود 2 میلیارد دلار رسیده است، این یعنی 80 درصد رشد حجم معاملات در یک روز! حجم بازار یا همان مارکت کپ (Market Cap) این کوین نیز در همین مدت حدود 7 درصد رشد را نشان می‌دهد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments