حذف کاردانو از یک صرافی انگلیسی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از انتشار اخباری مبنی بر این‌که صرافی ای‌تورو (​​eToro) ارز دیجیتال کاردانو (ADA) را از لیست خود حذف خواهد کرد، وحشت جامعه کاردانو را فرا گرفت. ای‌تورو علت این تصمیم را نگرانی‌های نظارتی اعلام کرده و توضیحات زیادی ارائه نداده است.

بسیاری نگرانند که حذف کاردانو از لیست این صرافی به دلیل نقدینگی پایین آن باشد و خواستار شفاف‌سازی در مورد این موضوع هستند. چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، خالق کاردانو، با انتشار ویدیویی به رفع این نگرانی‌ها پرداخته و به سرمایه‌گذاران اطمینان داده است که حذف ADA از لیست ای‌تورو هیچ ارتباطی با نقدینگی آن ندارد.

با عطف به نگرانی‌های نظارتی، هاسکینسون به فضای نظارتی فعلی برای صنعت کریپتو در جهان اشاره کرد و گفت که پیامدهای این امر، فقدان شفافیت سیستمی است:

از آن‌جایی که هیچ استاندارد نظارتی جهانی وجود ندارد، معمولاً این به کشورها، ایالت‌ها و حتی سازمان‌ها بستگی دارد که چگونه مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال را مدیریت کنند.

هاسکینسون در ادامه گفت ADA ماه‌ها بود که بدون مشکل تجارت موفقیت‌آمیزی داشت. همچنین از آن‌جایی که صرافی‌های بیشتری اقدام به لیست کردن این دارایی دیجیتال کرده بودند، نقدینگی آن هم افزایش یافته بود. بنیانگذار کاردانو گفت که نقدینگی کافی در ایالات متحده نیز وجود دارد که نشان می‌دهد مشکلی نیست. هاسکینسون همچنین اظهار داشت که در مورد این تصمیم ای‌تورو هیچ ایده‌ای ندارد.

پس از انتشار خبر حذف کاردانو از لیست ای‌تورو، قیمت ADA با یک افت ۱٫۷ درصدی به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود در ۱٫۵۹ دلار سقوط کرد.

در زمان انتشار این خبر، کاردانو در محدوده ۱٫۶۵ دلار معامله می‌شود.

cardano-etoro-delisting
نمودار کندل یک ساعته قیمت کاردانو.
با این حال، هاسکینسون در ویدیوی خود اعلام کرد که اگرچه این ارز دیجیتال از فهرست ای‌تورو حذف شده، اما در صرافی دیگری لیست شده است. اخیرا صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، یک صرافی بسیار بزرگتر در مقایسه با ای‌تورو، اعلام کرده که کاردانو را در پلتفرم خود لیست می‌کند.

هنوز نمی‌توان گفت که لیست شدن کاردانو در بیت استمپ، چه تأثیری بر قیمت این دارایی در آینده خواهد داشت. با این حال، در چنین شرایطی اعضای جامعه به دنبال روزنه‌ای از امید در میان اخبار بد هستند!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

امان از کاردانو

تمام ادا های من از دیشب صفر شده کسی می‌دونه چرا اتمیک والت

دزدیدن رفت .حسابت خالی میکنن اگه دوازده تا کلمه رو به کسی داده باشی

داداش وی پی ان بزن بعضا میبینی سینک نمیشه به همین خاطر نشون نمیده موجودیتو