هاسکینسون لونا را به تمسخر گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، خالق و بنیانگذار کاردانو، در پاسخ به سؤالاتی در مورد خزانه کاردانو اعلام کرد که ADA یک خزانه غیرمتمرکز به ارزش ۷۲۳ میلیون دلار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کریپتو اسلیت، شبکه کاردانو در چند ماه گذشته شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی بوده و تعداد پروژه‌های ساخته‌شده بر بستر این بلاکچین روز به روز بیشتر هم می‌شود. حال، افشاگری هاسکینسون در مورد ارزش خزانه این پروژه نشان می‌دهد که کاردانو می‌تواند به تأمین مالی این پروژه‌ها کمک کند و بدون هیچ وقفه‌ای به رشد خود ادامه دهد.

شرکت مادر کاردانو، IOHK، نیز در توییت اخیر خود این موضوع را تأیید و اعلام کرده که در حال حاضر، حدود ۹۰۰ پروژه در حال ساخت و توسعه بر بستر بلاکچین کاردانو هستند. این رقم برای پروژه‌ای که بسیاری از افراد از آن به دلیل توسعه آهسته و کند انتقاد می‌کنند، بسیار قابل‌توجه است.

یکی از این پروژه‌ها، استیبل کوین الگوریتمی Djed است که در ماه مِی شبکه آزمایشی عمومی خود را راه‌اندازی کرد. این استیبل کوین غیرمتمرکز توسط تیم شبکه COTI و با همکاری کاردانو توسعه یافته و کاربران در حال حاضر، در حال آزمایش قابلیت‌های آن هستند.

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود که شبکه اصلی استیبل کوین Djed در ماه ژوئن راه‌اندازی شود. استیبل کوین Djed، اولین استیبل کوین در شبکه کاردانو به شمار می‌رود.

شبکه کاردانو همچنین در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی دو رویداد بزرگ در چند هفته آینده است و در همین حال، برای اجرای هارد فورک واسیل (Vasil) هم آماده می‌شود. اجرای این هارد فورک قرار است به بهبود قابلیت‌های قراردادهای هوشمند در این شبکه کمک کند.

هاسکینسون، ترا را به تمسخر گرفت!

به دنبال سقوط ۹۵ درصدی ارزش ترا (LUNA) در ۲۴ ساعت گذشته، هاسکینسون اکوسیستم ترا را مورد تمسخر قرار داده است.

جریان از این قرار است که در تاریخ ۸ آوریل، دو کوان، بنیانگذار ترا در توییتی نوشته بود که شاید برای همبستگی منفی (Negative Correlation) باید چند توکن کاردانو خریداری کنیم. حال، هاسکینسون در پاسخ به این توییت نوشته است:

آیا برای همبستگی منفی، باید مقداری لونا بخرم؟

هاسکینسون همچنین در پاسخ به توییتی از مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر حوزه ارزهای دیجیتال که در آن، خالکوبی لونا خود را نشان می‌دهد، این سؤال را مطرح کرده که چرا سرمایه‌گذاران خطرپذیر و رسانه‌های رمزارزی عاشق آلت کوین‌‌های خاصی هستند و از کاردانو متنفرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

چون کاردانو داره استبل کوین میشه شبکه هایی پرسرعت تر با گس کمتر مثل بیت گرت دارن جاشو پر میکنن