رشد ۱۰ درصدی کاردانو در کمال ناباوری!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساعاتی پیش بیت کوین (BTC) بار دیگر از دستیابی به سطوح بالای 44000 دلار باز ماند. اغلب آلت‌کوین‌های بازار رشد محدودی را ثبت کردند ولی در بین آن‌ها، کاردانو (ADA) با رشدی 8 درصدی در 24 ساعت گذشته، بهترین عملکرد را داشته است.

چند روز پیش بود که ارزشمندترین کوین بازار کریپتو بعد از یک دوره نزول و حتی رسیدن به سطوح زیر 40000 دلار، با تلاش گاوها برای ریکاوری از ضررهای هفته گذشته، قله هفتگی 44500 دلار را ثبت کرد.

البته خرس‌ها بار دیگر دست به کار شدند و اجازه افزایش قیمت را ندادند. از این رو، بیت کوین دوباره به سرعت سقوط کرد و تنها در چند ثانیه 2500 دلار از ارزش آن کاسته شد. این اتفاق باعث شد که برای سومین بار در 7 روز گذشته، قیمت به زیر سطح 42000 دلار کشیده شود.

البته روز گذشته این دارایی ارزشمند واکنش خوبی به این سطح حمایت نشان داد و دوباره به سطوح بالای 43000 دلار رسید. ساعاتی بعد از این اتفاق، دوباره قیمت به زیر 43000 دلار کشیده شد ولی گاوها بار دیگر تلاش کردند که قیمت را به سطح 44000 دلار برسانند که البته موفق نشدند.

در حال حاضر، بیت کوین بار دیگر در کانال 43000 دلار قرار گرفته و ارزش کل بازار آن هم در حوالی 800 میلیارد دلار نوسان می‌کند.
Cardano (ADA) Explodes 8%
نمودار قیمت بیت کوین

رشد تحسین‌ برانگیز کاردانو

اغلب کوین‌های باارزش بازار، در حال حاضر نوسانات آرامی دارند. اتریوم (ETH) با رشدی جزئی نسبت به روز گذشته، در حوالی سطح 3300 دلار معامله می‌شود. بایننس کوین (BNB) روز گذشته توانست به سطح 500 دلار دست یابد ولی الان دقیقاً زیر این سطح حمایت حیاتی قرار گرفته است.

سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX)، پولکادات (DOT) و ترا (LUNA) اما عملکرد بهتری را از خود نشان دادند. به این صورت که SOL سه، DOT چهار، LUNA 5 و AVAX هم 4 درصد رشد کرد.

در این بین، کاردانو بیشترین افزایش قیمت را در بین آلت‌کوین‌های برتر بازار ثبت کرده است. توکن ADA این بلاکچین با رشدی 8 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته در حوالی سطح 1.35 دلار معامله می‌شود.

برخلاف آلت‌کوین‌های برتر، دو میم کوین برتر بازار ارزش خود را از دست دادند. دوج کوین بعد از رشد قیمت نسبتاً شدید روز جمعه به خاطر اعلام خبر پذیرش DOGE توسط تسلا، حالا 5 درصد ریزش داشته است و شیبا هم کاهشی 1 درصد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

این در حالی است که کوین‌های متفرقه دیگری مثل Fantom (12%) ،Secret (10%) ،Spell Token (8%) ،Osmosis (6.5%) ،Economi (6%) و… رشد قیمت خوبی را ثبت کرده اند. ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر حوالی 2.1 تریلیون دلار است.
Cardano (ADA) Explodes 8% (2)
بازار کریپتو در یک نگاه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments