روزهای تعیین کننده برای مسیر قیمت اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم توانست قیمت ۳۱۸۰ دلار را پشت سر بگذارد. طبق تحلیل‌های تکنیکال، اتریوم باید نقطه ۳۲۵۰ دلار را به دست آورده و حفظ کند تا بتواند همچنان روند صعودی خود را ادامه دهد. قیمت اتریوم در حال حاضر در بالای سطح ۳۲۰۰ دلار نوسان دارد و اگر متحرک ۱۰۰ ساعته این رمزارز بالای ۳۲۰۰ دلار باشد، احتمالا روند صعودی ادامه خواهد یافت.

در حال حاضر مرز حمایتی ۳۱۹۰ دلار برای اتریوم در نمودارهای ساعتی وجود دارد. اگر اتریوم بتواند سطح مقاومتی ۳۲۵۰ را رد کند، می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

آیا روند صعودی قیمت اتریوم شروع شده است؟

قیمت این ارز دیجیتال طی ساعات گذشته صعودی بوده و مقاومت خوبی را در بالای سطح ۳۱۵۰ دلار نشان داده است. پس از رد کردن این مرز، اتریوم توانسته مرز ۳۲۰۰ دلار را نیز رد کند. متحرک ۱۰۰ ساعته این رمزارز روند مثبتی را پیش‌بینی می‌کند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

با وجود شدت گرفتن حرکت صعودی نمودار قیمت اتریوم، خرس‌ها در نزدیک سطح 3250 دلار وارد عمل شدند. اوج قیمت در 3264 دلار تشکیل شد. در حال حاضر نمودار اتریوم برای تثبیت رشد و ادامه روند صعودی تلاش می‌کند.

چند روز پیش قیمت هر واحد اتریوم به 2931 دلار رسید. پس از چند روز این رمزارز توانست رشد جدیدی را آغاز کرده و قیمت 3264 دلار را در صرافی‌ها ثبت کند. این صعود بیش از سطح اصلاحی ۲۳.۶ فیبوناچی است. هم‌اکنون به نظر می‌رسد روند صعودی اتریوم سطح حمایتی نزدیک به 3190 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD دارد.

در روند صعودی اتریوم، سطح مقاومت فوری نزدیک 3250 دلار است. حرکت سریع به سمت بالای سطح 3250 دلار ممکن است باعث افزایش شدید قیمت در کوتاه مدت شود. سطح مقاومت بعدی نزدیک به 3330 دلار است که در صورت شکستن این سطح، قیمت اتریوم می‌تواند تا 3400 دلار رشد کند. افزایش بیشتر قیمت می‌تواند ارزش هر واحد اتریوم را در کوتاه مدت به رقم 3550 دلار برساند.

آیا احتمال کاهش قیمت اتریوم وجود دارد؟

اگر اتریوم نتواند افزایش قیمت جدیدی را بالاتر از سطح 3250 دلار آغاز کند، احتمالا کاهش قیمت دیگری شروع خواهد شد. سطح حمایت اولیه در مسیر نزولی نزدیک به 3200 دلار است.

شکست سطح حمایتی 3,190 دلار ممکن است روند کاهش قیمت جدیدی را ایجاد کند. با توجه به تحلیل‌های ارائه شده، قیمت اتریوم می‌تواند تا مرز حمایتی 3100 دلار نیز عقب‌نشینی کند. این رقم نزدیک به سطح اصلاحی 50 درصدی فیبوناچی در مورد افزایش قیمت از 2931 دلار به 3264 دلار است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments