فعالیت کیف پول ۴۰۷ بیت کوینی پس از ۸ سال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین یک ارزدیجیتال و تکنولوژی نوظهور است که تا همین 10 سال پیش، ارزشی نداشته است! طبیعتا در آن زمان افرادی اقدام به خرید بیت کوین کرده بودند.

حتی در آن زمان بعضی از سایت‌ها به ازای ثبت نام در سایت‌شان یا انجام یک کار بخصوص، بیت کوین جایزه می‌دادند!

به گزارش وبسایت یو تودی، هم‌اکنون و براساس اطلاعات شبکه‌ای بیت کوین (OnChain)، یک کیف پول بیت کوین که حدود 407 بیت کوین در آن نگه‌داری می‌شده و برای 8 سال غیرفعال بوده است، دوباره فعال شده است!

براساس اطلاعات Whale Alert یک کیف پول بیت کوین با موجودی 407 بیت کوین که از سال 2013 غیرفعال بوده است، دوباره فعال شده است!

ارزش تقریبی این بیت کوین‌ها برابر با 15.5 میلیون دلار است! ارزش این بیت کوین‌ها در سال 2013 که کیف پول از آن زمان غیرفعال بوده است، حدود 355 هزار دلار بوده است، این یعنی حدود 4 هزار درصد سود! بیت کوین درحال حاضر در محدوده 38 هزار دلار قرار دارد.

حالا ممکن است که از خود بپرسید، چرا این کیف پول برای 8 سال غیرفعال بوده است؟ آن هم در شرایطی که بیت کوین در سال 2018 توانست تا 18 هزار دلار بالا برود و پس از آن تا 4 هزار دلار هم ریزش پیدا کرد!

صاحب این کیف پول می‌توانست در سال 2018 بیت کوین‌های خود را بفروشد و بیت کوین‌های بیشتری را در محدوده 4 هزار دلار بخرد!

یکی از محتمل‌ترین سناریو‌ها این است که احتمالا رمز این کیف پول، توسط صاحب آن گم شده بوده است و به تازگی پیدا شده است! از این دست اتفاق‌ها زیاد می‌افتد!

در طی چند ماه گذشته نیز تعدادی کیف پول‌ غیرفعال که آخرین فعالیت‌شان مربوط به سال 2011 بوده است، دوباره فعال شده‌اند!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام چطور میتوانم یک کیف پول دیجیتال داشته باشم

سلام می تونید کیف پول تراست ولت را از سایت رسمی trust wallet دانلود کنید

سلام کیف پول های زیادی هستند یکی از کیف پول های معتبر کیف پول تراست ولت است و می تونید از سایت رسمی trust wallet دانلود کنید

ممنوع از اخبار مفید