با بازی پرهیجان و مسابقه‌ای رمزارزی آشنا شوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وی‌مید (Wemade)، شرکت کره‌ای توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل، با شرکت ناشر بازی‌های ویدیویی والوف (Valofe) همکاری کرده تا آخرین بازی نقش‌آفرینی برخط چندنفره گسترده (MMORPG) این ناشر یعنی Bless Unleashed را به پلتفرم بلاکچینی وی‌میکس (Wemix) خود بیاورد. بازی Bless Unleashed، یک بازآفرینی و مدل رایگان از بازی Bless Online است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

به گزارش سایت بلاکچین گیمر، در حالی که والوف از پلتفرم Vfun خود برای عرضه بازی‌ها به بازار جهانی استفاده می‌کند (در مجموع بیش از ۲۰ بازی)، تیم وی‌میکس تأیید کرده که بازی Bless Unleashed را بر روی پلتفرم خود نصب می‌کند.

اجرای بازی و کسب درآمد

با توجه به اهداف بلاکچین وی‌میکس برای سرویس‌دهی به ۱۰۰ بازی بر روی پلتفرم خود تا پایان امسال، و از آن‌جایی که این شرکت با توسعه‌دهندگان بازی‌های درآمدزا (play-and-earn) همکاری می‌کند، می‌توان انتظار داشت که بازی Bless Unleashed با چنین عنصر کسب درآمد از بازی به این پلتفرم بیاید.

مدیرعامل شرکت والوف می‌گوید: «محتوای مختلف و حس آزادی که می‌توان در Bless Unleashed تجربه کرد، با اکوسیستم بلاکچین هم‌افزایی ایجاد می‌کند. ما امیدواریم با استفاده از پلتفرم وی‌میکس، تجربه خاصی را برای کاربران ارائه دهیم.»

شرکت وی‌مید، توسعه‌دهنده پلتفرم وی‌میکس، اخیراً تمرکز خود را به سمت فناوری متاورس و بلاکچین معطوف کرده است. در همین راستا، مدیرعامل وی‌مید می‌گوید: «وی‌میکس تنها پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین است که مجموعه کاملی از کوین‌ها، NFTها (توکن غیرقابل تعویض) و دیفای را دارد. ما بسیار خوشحالیم که در پلتفرم وی‌میکس به بازی Bless Unleashed سرویس می‌دهیم.»

شرکت انیموکا برندز (Animoca Brands)، توسعه‌دهنده متاورس سندباکس نیز اخیراً اعلام کرده که شرکت بازی ویدیویی فرانسوی ادن گیمز (Eden Games) را خریداری کرده است تا فناوری بلاکچین را برای بازی‌های مسابقه‌ای به ارمغان بیاورد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments