امروز در بازار رمزارزها چه خبر بود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته و در حالی که بیت‌کوین (BTC) برای صعود به بالای سطح ۴۰،۵۰۰ دلار تلاش می‌کرد، خرس‌ها بار دیگر کنترل بازار را به دست گرفتند و قیمت این ارز دیجیتال را به زیر سطح ۳۸ هزار دلار رساندند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
در زمان انتشار این خبر، بیت کوین توانسته بخش کوچکی از ضررهای خود را جبران کند و در حال حاضر، در محدوده ۳۸،۶۵۰ دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های بازار، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته، ۵ درصد و در یک هفته اخیر، تقریباً ۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت کریپتونیوز، در حال حاضر، اولین مقاومت پیش روی بیت کوین در مسیر صعودی، سطح ۳۸،۸۰۰ دلار بوده و مقاومت اصلی بعدی، در نزدیکی سطح ۳۹،۲۰۰ دلار قرار دارد. در صورت غلبه بر این سطوح مقاومتی، قیمت بیت کوین ممکن است رشد بیشتری را تجربه کند.

در همین حال و در مسیر نزولی، اولین حمایتی که بیت کوین می‌تواند به آن تکیه کند، سطح ۳۸ هزار دلار است. حمایت اصلی بعدی، نزدیک به سطح ۳۷،۸۰۰ دلار قرار دارد که در صورت از دست دادن آن، بیت کوین ممکن است روند نزولی خود را از سر بگیرد.

کاهش قیمت آلت‌کوین‌ها به دنبال بیت‌کوین!

به دنبال سقوط قیمت بیت کوین، آلت کوین‌های برتر بازار هم افت قیمت شدیدی را تجربه کردند.

در این میان، قیمت اتریوم (ETH) ۵ درصد کاهش یافته و در محدوده ۲،۸۷۰ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، اصلی‌ترین مقاومت پیش روی اتریوم، نزدیک به سطح ۲،۹۲۰ دلار قرار دارد. در مقابل، حمایت موجود در نزدیکی سطح ۲،۸۰۰ دلار و پس از آن، حمایت ۲،۷۶۰ دلاری می‌توانند از افت بیشتر قیمت آلت کوین برتر بازار جلوگیری کنند. در صورت از دست دادن این سطوح حمایتی، خطر کاهش قیمت اتریوم تا ۲،۶۴۰ دلار وجود دارد.

بایننس کوین (BNB)، چهارمین رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار، کمتر از ۴۰۰ دلار معامله می‌شود و قیمت آن در حال نزدیک شدن به سطح حمایتی ۳۸۵ دلاری است. در صورت از دست دادن این حمایت، خرس‌ها می‌توانند قیمت این رمزارز را تا ۳۷۲ دلار کاهش دهند.

قیمت سولانا (SOL) نیز به زیر سطح ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. در حال حاضر، اولین حمایت فوری در مسیر نزولی، نزدیک به سطح ۹۵ دلار قرار دارد که در صورت از دست دادن آن، قیمت این رمزارز ممکن است به زیر ۹۲ دلار سقوط کند.

قیمت ریپل (XRP) هم با یک افت تقریباً ۷ درصدی، به ۰٫۶۵ دلار رسیده است. در حال حاضر، اولین حمایت پیش روی ریپل، نزدیک به سطح ۰٫۶۳۲ دلار قرار دارد که در صورت از دست دادن آن، این رمزارز می‌تواند منطقه حمایتی ۰٫۶۲ دلار را آزمایش کند.

کاردانو (ADA) هم یک افت تقریباً ۵ درصدی را تجربه کرده و در صورتی که نتواند قیمت خود را بالاتر از سطح ۰٫۸۲ دلار حفظ کند، ممکن است به سمت حمایت ۰٫۸ دلاری حرکت نماید.

در این میان، دوج کوین (DOGE) هم که به دنبال خرید توییتر توسط ایلان ماسک، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده بود، بیشتر سودهای خود را از دست داده و در حال حاضر، زیر حمایت ۰٫۱۵ دلاری معامله می‌شود. این میم کوین یک افت تقریباً ۱۱ درصدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است.

سایر رمزارزهای برتر بازار نیز در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر می‌برند. به دنبال افت قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش کل بازار کریپتو یک افت ۴ درصدی را تجربه کرده و به ۱٫۷۹ تریلیون دلار کاهش یافت است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments