تداوم صعود قیمت بیت کوین منوط به حمایت!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

طرفداران کریپتو از مشاهده رنگ سبز در بازار در روز 19 ژوئیه احساس رضایت کردند؛ زیرا پرایس اکشن رمزارزها در ماه‌های اخیر فقط کاهشی بود. سرانجام پس از اینکه بازار اولین افزایش قابل‎توجه خود را در طی حداقل یک ماه تجربه کرد، به نظر می‌رسد که دوره نزولی به پایان رسیده باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

گزارش‌های سایت کوین تلگراف و داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیشتر هیجانات جدید بازار حاصل بریک اوت بیت کوین از مقاومت ۲۳۰۰۰ دلاری برای رسیدن به بالاترین قیمت روزانه ۲۳۴۴۷ دلار است که اولین حرکت معنی‌دار آن بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خواهد بود.

bitcoin-price-moves-toward-24k
نمودار روزانه BTC/USDT

در حالی که بسیاری حرکت صعودی به محدوده 30000 دلاری ​​را پیش‌بینی کرده‌اند، برخی از تحلیلگران هشدار می‌دهند که این می‌تواند یک پامپ جعلی دیگر باشد. بیایید نگاهی به دیدگاه معامله‌گران در مورد حرکت بیت کوین به سمت 33000 دلار بیندازیم.

بیت کوین به یک کندل هفتگی بالای 22800 دلار نیاز دارد

بازگشت به بالاتر از میانگین متوسط 200 در بازه زمانی هفتگی، نقطه تمرکز رکت کپیتال، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال بوده است، که نمودار زیر را منتشر کرده و اظهار داشت:

برای اولین بار در هفته‌های گذشته، بیت کوین تلاش مناسبی را برای باز پس‌گیری میانگین متوسط 200 هفتگی انجام می‌دهد.

bitcoin-price-moves-toward-24k
نمودار هفتگی BTC/USDT

شاخص میانگین متوسط 200 هفته‌ای در هفته‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا به عنوان یک شاخص قابل‌اعتماد در بازار نزولی عمل کرده و از لحاظ تاریخی، بینش‌هایی را در مورد اینکه در آینده چه خواهد شد، ارائه کرده است.

هنوز جا برای عقب نشینی تا 18000 دلار وجود دارد

بینش بیشتر در مورد آنچه که برای تأیید چشم‌انداز صعودی و دستاوردهای مشاهده‌شده در 19 ژوئیه باید اتفاق بیفتد، توسط Phoneix ICF ارائه شده که با ارائه نمودار زیر، سطح اصلی بعدی مقاومت را که باید زیر نظر داشت، برجسته کرده است.

bitcoin-price-moves-toward-24k
نمودار روزانه BTC/USDT

معامله‌گران انتظار مقاومت 28400 دلاری را دارند

اهمیت سطح فعلی قیمت توسط تحلیلگر تکنیکال Crypto Patel بیشتر مورد بررسی قرار گرفت که با انتشار نمودار زیر، مسیرهای احتمالی بیت کوین را در صورت حرکت شدید از منطقه عرضه فعلی بین 21700 تا 22800 دلار نشان می‌دهد.

bitcoin-price-moves-toward-24k
نمودار روزانه BTC/USDT

بر اساس قیمت فعلی بیت کوین، نمودار بالا پیش‌بینی می‌کند که احتمال صعود به ناحیه مقاومت نزدیک به 28400 دلار و به دنبال آن، تثبیت یا عقب‌نشینی قبل از تلاش بیت کوین برای حذف مقاومت موجود در 32300 دلار، وجود دارد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.062 تریلیون دلار رسیده و نرخ دامیننس بیت کوین روی 42.1 درصد است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments