حرکت بعدی بیت کوین به سوی قیمت ۴۰ هزار یا ۲۰ هزار؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین، بالاتر از سطح حمایت ۲۹۶۰۰ دلار، نسبتا پایدار شده است. با این‌ حال، لازم است که مقاومت ۳۱۳۵۰ دلاری را نیز برای شروع یک روند افزایشی، مطمئن رد کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قیمت بیت کوین در حال تثبیت است

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، مطالعه روند حرکت قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که مهم‌ترین ارز دیجیتال دنیا در نزدیکی منطقه ۲۹ هزار دلار، سطح حمایتی مطمئنی برای خود پیدا کرده و با اتکا به این نقطه، شروع به افزایش قیمت کرده است. در ساعات گذشته، حرکتی واضح بالای منطقه مقاومت ۲۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته وجود داشته است.

همچنین، قیمت بیت کوین، سطح مقاومتی ۳۰ هزار دلار را شکسته و حرکتی بالاتر از سطح اصلاح ۵۰ درصد فیبوناچی آخرین روند کاهش اصلی قیمت از زمان سقوط از سطح ۳۱۳۹۰ به زیر ۲۹۰۶۰ دلار، ایجاد شده است. با این‌ حال، گاوها برای باقی ماندن فعالیتشان در بالای سطح ۳۰۵۰۰ دلار در حال تلاش هستند.

این بازار اکنون با سطح مقاومت ۳۰۶۰۰ دلار و سطح اصلاح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی آخرین روند کاهش اصلی قیمت از ۳۱۳۹۰ به زیر ۲۹۰۶۰ دلار روبه‌روست.

بیت کوین اکنون در نزدیکی ۳۰ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در نمودار جفت ارز بیت کوین -دلار نیز یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به ۲۹۶۵۰ دلار در حال شکل‌گیری است. سطح مقاومت فوری نیز نزدیک به ۳۰۶۰۰ دلار است.Bitcoin-idicators-increase-key-levels

مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۳۱۳۵۰ دلار است. یک حرکت واضح به بالای سطوح مقاومتی ۳۱۳۰۰ و ۳۱۳۵۰ دلار می‌تواند سبب افزایش قیمت کوتاه‌مدت شود. مقاومت کلیدی بعدی نیز می‌تواند ۳۲ هزار دلار باشد. قیمت بیت کوین، بالاتر از این سطح، می‌تواند تا ۳۳۲۰۰ دلار نیز افزایش یابد.

افت مجدد بیت کوین نیز محتمل است؟

اگر بیت کوین نتواند بالاتر از سطح مقاومت ۳۰۶۰۰ دلار سرعتش را افزایش دهد، احتمال شروع مجدد کاهش قیمت آن وجود دارد. در این صورت، سطح حمایتی فوری نزدیک به ۲۹۶۵۰ دلار خواهد بود. سطح حمایت اصلی بعدی نیز نزدیک به ۲۹۱۵۰ دلار است. این شکست و بسته شدن قیمت زیر سطح حمایت ۲۹۱۵۰ دلار، سبب افزایش فشار بر گاوها خواهد شد. در این شرایط، قیمت بیت کوین می‌تواند تا سطح ۲۸ هزار دلار نیز سقوط کند.

خلاصه‌ای از وضعیت اندیکاتورهای بیت کوین به شرح زیر است:

  • MACD ساعتی، به‌آرامی در حال سرعت‌گیری در منطقه نزولی است.
  • RSI (شاخص قدرت نسبی) ساعتی جفت ارز بیت کوین-دلار زیر سطح ۵۰ است.
  • سطوح پشتیبانی اصلی: ۲۹۶۵۰ و سپس ۲۹۱۵۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی: ۳۰۶۰۰، ۳۱۳۵۰ و ۳۲ هزار دلار.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments