رکوردشکنی آلت کوین‌ها همزمان با صعود قیمت بیت کوین به ۵۹ هزار دلار!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB) و دوج کوین (DOGE)، آلت کوین‌های برتر بازار موفق به ثبت رکوردهای قیمتی جدیدی شدند و به این ترتیب، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بیش از ۲٫۳ تریلیون دلار افزایش یافت.

این در حالی است که بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال برتر جهان نیز با صعود به کانال قیمتی ۵۹ هزار دلار، به بالاترین سطح ۱۵ روزه خود رسید، اما بلافاصله بیش از ۴ هزار دلار سقوط کرد.

صعود بیت کوین به کانال قیمتی ۵۹ هزار دلار!

در چند روز گذشته، در حالی که برخی از آلت کوین‌ها یک روند صعودی قابل‌توجه به خود گرفته بودند، بیت کوین نتوانسته بود رشد قابل‌توجهی را تجربه کند. با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته اوضاع تا حدودی متفاوت به نظر می‌رسید؛ چون قیمت بیت کوین از سطح ۵۶ هزار دلار به بالاترین قیمت ۱۵ روزه خود در حدود ۵۹ هزار دلار افزایش یافت.

با این وجود، خرس‌ها بار دیگر کنترل بازار را در دست گرفتند و این ارز دیجیتال را با بیش از ۴ هزار دلار کاهش قیمت، به پایین‌ترین سطح روزانه آن در ۵۴،۵۰۰ دلار هدایت کردند.

علی‌رغم بازیابی اندکی از ارزش بیت کوین که از آن زمان تاکنون حاصل شده و قیمت این رمزارز را به حدود ۵۶ هزار دلار رسانده است، بیت کوین همچنان در مقیاس ۲۴ ساعته ۴٫۶ درصد افت دارد. علاوه بر این، میزان تسلط آن بر بازار ارزهای دیجیتال نیز همچنان در حال کاهش بوده و به ۴۶٫۶۳ درصد رسیده است.

bitcoin-hits-59k-altcoins-new-aths
نمودار کندل ۴ ساعته قیمت بیت کوین در صرافی بیت استمپ (Bitstamp).

ثبت رکوردهای قیمتی جدید توسط اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین!

اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار، در هفته‌های اخیر با ثبت رکوردهای متوالی عملکرد بسیار متفاوتی را از سایر رمزارزها از خود نشان داده است. در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم کاربران را ناامید نکرد و با بیش از ۱۰ درصد رشد موفق به ثبت بالاترین رکورد تاریخی خود در حدود ۳،۴۸۰ دلار شد. قیمت اتریوم بیش از ۳۲۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است.

علاوه بر این، با افزایش ارزش بازار اتریوم و رسیدن به حدود ۴۰۰ میلیارد دلار، آلت کوین برتر جهان توانسته است غول مالی مسترکارت (Mastercard) را پشت سر بگذارد.

یکی دیگر از آلت کوین‌های برتر در روزهای گذشته، بایننس کوین بوده است. ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس روز گذشته به بالاترین قیمت تاریخ خود در حدود ۶۸۰ دلار رسید و ارزش بازار آن برای اولین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت.

دوج کوین نیز با ثبت رکورد قیمتی جدید، عملکرد قابل‌توجهی را از خود به نمایش گذاشته است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این میم کوین محبوب به بالای ۰٫۴۹ دلار رسید. علاوه بر این، با افزایش ارزش بازار دوج کوین به بیش از ۶۰ میلیارد دلار، این ارز دیجیتال بار دیگر به فهرست پنج رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار پیوست. لازم به ذکر است که ارزش بازار دوج کوین از توییتر نیز پیشی گرفته است.

لایت کوین (LTC) و چین لینک (LINK) نیز امروز سبزپوش هستند.
bitcoin-hits-59k-altcoins-new-aths
بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته.

در فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار، ویوز (WAVES) با بیش از ۷۰ درصد رشد و صعود به بالای ۴۱ دلار، برترین عملکرد را داشته است.

در نهایت، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار رسیده است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بیت کوین بالای ۵۳۵۰۰ حمایت نشه، احتمالا تا ۵۱ هزار بره!