کلاهبرداری ۳۰ میلیارد تومانی به اسم خرید و فروش بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد که چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال در پلیس آگاهی هرمزگان تشکیل شد، که این پرونده‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او در ادامه گفت:

در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی که خود را به عنوان خبره بازار ارز دیجیتال معرفی کرده، با جلب اعتماد افراد، متعهد شده در ازای سرمایه‌گذاری، 10درصد سود فعالیت در بازار ارز دیجیتال را به سرمایه‌گذاران بدهد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:

متهم پس از دریافت سرمایه از شکات، در ماه‌های نخست، با پرداخت سود، اعتماد شکات و مال‌باختگان را در جهت افزایش سرمایه جلب کرد و پس از دریافت مبالغی به عنوان افزایش سرمایه از مال‌باختگان، متواری شد.

غلامرضا جعفری در ادامه گفت که محل زندگی متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی شد و گروهی از کارآگاهان به محل اعزام شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند روزه از مسیر‌های تردد فرد متهم، توانستند محل پنهان شدن فرد را شناسایی کنند و با یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

رییس پلیس استان هرمزگان گفته که این فرد به کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی خود اعتراف کرد و بیان کرد که 2 نفر هم‌دست نیز داشته است. با توجه به اعترافات وی، همدستان وی هم شناسایی شدند و در یک عملیات جداگانه محل اختفای آنها کشف شد و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:

متهمان پس از تحقیقات جامع و تکمیل پرونده، و اعتراف به کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments