توکن سوزی بایننس انجام شد! آغاز رشد BNB!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، از تکمیل هفدهمین دوره سه ماهه توکن‌سوزی خود خبر داد.

بر اساس اطلاعیه بایننس، در این دوره توکن‌سوزی بیش از ۱٫۳۳۵ میلیون واحد توکن BNB که ارزش آنها در زمان سوزانده شدن نزدیک به ۶۴۰ میلیون دلار بوده، از چرخه خارج شده است.

به دلیل رشد قیمتی بایننس کوین در هفته‌های اخیر، این دوره بزرگترین دوره توکن‌سوزی سه ماهه BNB بر اساس ارزش دلاری آن بوده است.

«توکن‌سوزی» فرآیندی برای کاهش عرضه در گردش توکن‌ها است. صرافی بایننس قصد دارد ۵۰ درصد از کل توکن‌های BNB را در بازه‌های زمانی سه ماهه بسوزاند. تعداد توکن‌های BNB سوزانده‌شده در هر سه ماه، بر اساس حجم معاملات صرافی بایننس محاسبه می‌شود.

داده‌های منتشرشده نشان می‌دهند که بایننس در سه ماهه اول سال جاری میلادی، ۵۹۵ میلیون دلار BNB و در سه ماهه دوم نیز، ۳۹۳ میلیون دلار BNB را سوزانده بود. اولین دوره توکن‌سوزی بایننس کوین در اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی انجام شده بود.

قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین پس از تکمیل آخرین دوره توکن‌سوزی آن، یک رشد بیش از ۵ درصدی را تجربه کرد.

binance-destroys-639-million-worth-of-bnb
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB).

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال در هفته اخیر بیش از ۲۱ درصد رشد داشته است.

ارزش بازار بایننس کوین نیز در مقایسه با دوره توکن‌سوزی قبلی به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. ارزش بازار بایننس کوین در تاریخ ۱۸ ژوئیه سال جاری حدود ۵۰ میلیارد دلار بود. این در حالی است که این رقم امروز بیش از ۸۰ میلیارد دلار است. این موضوع بایننس کوین را به سومین ارز دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار تبدیل می‌کند.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments