سرمایه‌گذاران بیبی دوج بیشتر از شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد هولدرهای بیبی دوج دوباره افزایش یافته و این در حالی است که تعداد کل اعضای ارتش شیبا اینو هنوز فاصله بسیار زیادی با آن دارد.

داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین WhaleStats نشان می‌دهند که در نبرد بین بیبی دوج و شیبا از لحاظ تعداد هولدرها، بیبی دوج تاکنون برنده بوده است. این در حالی است که شیبا ارزش بازار بیشتری داشته، حجم معاملات آن بیشتر بوده و در میان کاربران نیز از پذیرش گسترده‌تری برخوردار است.

بر اساس توییت اخیر WhaleStats، تعداد کیف‌ پول‌هایی که بیبی دوج دارند، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و به ۱،۲۲۶،۲۵۳ هولدر رسیده است. این رقم در مقایسه با ۱،۲۰۵،۵۱۷ هولدری که سه روز پیش گزارش شده بود، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

در همین حال، داده‌های WhaleStats نشان می‌دهند که تعداد کل هولدرهای شیبا برابر با ۱،۱۴۰،۱۵۱ کیف پول است.

علاوه بر این، بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه هوشمند بایننس (BSC) اکنون ۱،۰۱۱،۶۳۵،۲۳۶،۱۲۱،۵۵۰ بیبی دوج خریداری و انباشت کرده‌اند که با توجه به قیمت فعلی این میم کوین (۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۴۶۵۴ دلار) چیزی حدود ۴،۶۶۸،۲۶۵ دلار ارزش دارد. این رقم نیز یک رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس توییت دیگری از همان پلتفرم، تعداد هولدرهای دوج کوین در حال حاضر برابر با ۴۶۰،۰۰۷ کیف پول است. در این میان، بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه هوشمند بایننس اکنون ۳۲۶،۷۸۵،۹۷۵ دوج کوین دارند که معادل ۶۲،۵۰۱،۱۱۷ دلار است. در زمان انتشار این خبر، بزرگترین ارز دیجیتال میم بازار با قیمت ۰٫۱۸۷۲ دلار معامله می‌شود.

در اوایل این هفته، شرکت خودروسازی تسلا، متعلق به ایلان ماسک، اعلام کرد که امکان خرید برخی از محصولات خود با استفاده از دوج کوین را برای کاربران فراهم کرده است. این موضوع باعث شد که قیمت DOGE تقریباً ۲۰ درصد افزایش یابد. با این حال، در حال حاضر، این ارز دیجیتال بخشی از دستاوردهای خود را از دست داده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بیبی دوج بهترین ارزدرحال حاضر وبرای سال ۲۰۲۲

بیبی دوج کلاهبرداری محض
تعداد هولدر هم فیک
هرکسی این ارز رو بخره و همون لحظه هم بیاد همش رو بفروشه باز هزارتایی تو ادرس کیف پولش میمونه و اینطوریه که تعداد هولدرش هر لحظه بیشتر و بیشتر میشه
شاید هولدرهایی که بیشتر از یک دلار از این ارز دارند نهایتا ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار نفرن.

ارزهای دیجیتال هم کلاه برداری

بی‌بی دوج ستاره میشه

خبر جالبی بود