اکسی اینفینیتی، رمزارز پیروز در بازار نزولی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، در 24 ساعت گذشته، یکی از دارایی‌های با بهترین عملکرد نه تنها در حوزه GameFi یا DeFi، بلکه در بین همه ارزهای دیجیتال برتر بود. با رشد کلی مشاهده شده در طول هفته، این رمزارز موفق شد بخش زیادی از ضررهای این ماه خود را جبران کند. در ماه ژوئن که یکی از بدترین ماه‌های تاریخ رمزارزها به شمار می‌رود، اکسی اینفینیتی شاهد خروج تقریباً 36 میلیون دلار توکن خود از کیف پول سرمایه‌گذاران بود؛ زیرا قیمت این آلت‌کوین به پایین‌ترین حد خود در تقریباً یک سال گذشته رسید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
axie-infinity-rises-40
میزان فروش سرمایه گذاران Axie Infinity

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، سقوط به سطح 11 دلار نه تنها معامله‌گران کوتاه‌مدت را برای فروش ترغیب کرد، بلکه هولدرهای بلندمدت را نیز که از ژوئن 2021 دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند، را نیز برای خروج از این بازار تحریک کرد. طبق داده‌های زنجیره‌ای به ‌دست ‌آمده، در 18 ژوئن و در عرض 24 ساعت، بیش از 17 میلیارد دلار سرمایه از بین رفت. به دنبال این اتفاق و در طی دو روز بعد نیز حدود 91 میلیون دلار با خطر ضرر مواجه شد و به کیف پول‌ها انتقال یافت.

axie-infinity-rises-40
تحلیل چارت روزانه اکسی اینفینیتی

با این حال، پس از یک هفته صعود، این رمزارز موفق شده از محدوده کف قیمتی خود خارج شده و حدود ۴۰ درصد رشد کند، به طوریکه اکنون با قیمت 18.16 دلار معامله می‌شود. اکسی اینفینیتی اگرچه هنوز تا بازیابی ضررهای ماه ژوئن فاصله زیادی دارد، اما مطمئناً در مسیر دستیابی به آن قرار دارد.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) که چندی پیش به منطقه فروش اشباع رسیده بود، پس از بیش از دو ماه به منطقه صعودی وارد شده است. علاوه بر این، با توجه به نشانه‌های مثبت بازار، اکسی اینفینیتی به بازپس‌گیری سطح میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA 50)  به عنوان سطح حمایتی نزدیک‌تر شده است. در گذشته، این سطح حمایتی به افزایش قیمت کمک شایانی کرده بود، چیزی که این رمزارز در حال حاضر به آن نیاز دارد.

در نتیجه، ادامه رشد قیمت‌ها باعث بهبود ارزش بازار این آلت‌کوین می‌شود که طی دو ماه گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته بود. اگرچه سیگنال‌های واضح‌تری هنوز ظاهر نشده، اما اکسی ممکن است با این اتفاق حرکت بهتری انجام دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments