پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری کوین ATC باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رییس پلیس فتا استان فارس در مورد عدم شناخت و نداشتن دانش کافی برخی از شهروندان در حوزه ارزهای دیجیتال که منجر به کلاهبرداری از آنها شده است، هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ حشمت سلیمانی، رییس پلیس فتا استان فارس، در تشریح این موضوع گفت:

در پی افزایش پرونده‌های قضایی با محوریت کلاهبرداری کوین ای‌تی‌سی (ATC)، این موضوع در دستور کار افسران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد:

در راستای ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۸ و ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری، فعالیت مجرمانه وب‌سایت‌های www.ai.trade.com، www.exchange.aitrades.com و www.aitrades.com و کوین ATC برای این پلیس محرز شده است.

سرهنگ سلیمانی گفت:

ساده‌ترین راه برای کلاهبرداری، ایجاد و بازاریابی پروژه‌‌های جعلی و فروش این ارز دیجیتال به افراد ناآگاه از طریق وب‌سایت‌های اعلامی است و از آن‌جایی که وسیله مجرمانه در جهت کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع در حد گسترده و وسیع می‌باشد، لذا از سرمایه‌گذاری و فعالیت در این وب‌سایت‌ها خودداری کنند.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد:

با توجه به این نکته که هیچ پشتوانه دولتی و حاکمیتی در دنیا برای رمزارزها وجود ندارد، لذا وب‌سایت‌های جعلی بسیاری در این زمینه فعالیت کرده که فاقد مجوز می‌باشند.

رییس پلیس فتا استان فارس از هموطنان خواست:

در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی، موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

چه جالب هم هست ! اوج قیمت این ارز ۱.۸۸ دلار بوده و الآن روی ۰.۰۰۰۳۶۱ هست 😂 بیچاره اونایی که رفتن این ارز رو روی مبالغ بالا خریدن 😶
تروخدا قبل از هر کاری یکم تحقیق و مطالعه کنید.
پر سود باشید.

عالی بوود :)))))
تو یک ماه گذشته قیمتش به ۲.۷ دلار هم رسید الان هم ۱.۶۸
تحقیقاتت منو کشته :)))))
کجا تحقیق میکنی داداش