غول سینمایی جهان ارز دیجیتال می‌پذیرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدام آرون (Adam Aron)، رئیس و مدیر عامل گروه سینمایی ای‌ام‌سی (AMC)، با انتشار توییتی در تاریخ ۱۵ سپتامبر اعلام کرد که این شرکت علاوه بر بیت کوین (BTC)، سه رمزارز دیگر شامل اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) را نیز به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرد.

هولدینگ سرگرمی ای‌ام‌سی که در سال ۱۹۲۰ میلادی تأسیس شد، یکی از بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره‌ای در جهان است که درآمد آن تا سال گذشته بالغ بر ۱ میلیارد دلار بوده است.

همان‌طور که قبلاً گزارش شد، شرکت ای‌ام‌سی در تاریخ ۹ آگوست از برنامه‌های خود برای پذیرش پرداخت از طریق بیت کوین خبر داده بود. در آن زمان، آرون تقاضای بسیار زیاد مشتریان برای خرید آنلاین بلیط فیلم‌ها با استفاده از بیت کوین را دلیل اصلی این تصمیم خود اعلام کرد.

حال، بر اساس اظهارات جدید آرون، به نظر می‌رسد که شرکت ای‌ام‌سی پذیرش سایر ارزهای دیجیتال محبوب را نیز در دستور کار خود قرار داده است. به گفته آرون، این شرکت در حال کار بر روی نهایی کردن زیرساخت‌های لازم برای پذیرش پرداخت‌های رمزارزی است و انتظار می‌رود که گزینه‌ پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال تا پایان سال جاری میلادی در دسترس باشد.

با وجود تقاضای زیاد طرفداران دوج کوین برای پذیرش این ارز دیجیتال توسط ای‌ام‌سی، به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌ای برای پذیرش DOGE ندارد. این موضوع، با انتقادات بسیاری از سوی اعضای جامعه این میم کوین محبوب مواجه شده است.

در ماه ژانویه سال جاری، ارزش سهام غول سینمایی ای‌ام‌سی به عنوان بخشی از جنون معاملات سهام‌های میم (meme stock) در کنار ارزش سهام خرده‌فروشی گیم استاپ (GameStop)، نوکیا و چند شرکت دیگر، افزایش چشمگیری داشت.

در آن زمان، گروه وال استریت بتز (Wallstreetbets)، یک ساب‌ردیت در انجمن ردیت (reddit) که اعضای آن در مورد ایده‌ها و استراتژی‌های معامله سهام بحث می‌کنند، با تمرکز بر روی سهام ای‌ام‌سی، موجب افزایش ۹۰۰ درصدی ارزش سهام این شرکت شد. داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارزش سهام ای‌ام‌سی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۲،۲۰۰ درصد رشد داشته است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments