آمازون برای واحد ارز دیجیتال و بلاکچین خود سرپرست استخدام می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون در آگهی شغلی اخیر خود به دنبال سرپرست ارز دیجیتال و محصولات بلاکچینی است. آیا این یک قدم به سمت پذیرش ارز دیجیتال است؟

به نظر می‌رسد آمازون مصمم است شهرت خود را به عنوان یک شرکت نوآور حفظ کند و به دنبال آزمایش ارزهای دیجیتال از طریق واحد پرداخت دیجیتال و واحد بلاکچین خود است.

طبق اطلاعیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، آمازون به دنبال یک متخصص بلاکچین است تا استراتژی ارز دیجیتال و بلاکچین آمازون را راهبری کند.

تیم آزمایش و پذیرش پرداخت‌ها به دنبال یک مدیر محصول باتجربه برای توسعه استراتژی ارز دیجیتال و بلاکچین آمازون است … شما برای توسعه این اهداف با تیم‌های مختلف آمازون از جمله AWS همکاری نزدیک خواهید داشت.

آمازون به دنبال چه کسی است؟

این متخصص باید حداقل مدرک MBA یا معادل آن، 10 سال تجربه کار تجاری یا فنی، مهارت‌های مدیریت تیم، درک داده‌ها و معیارها و مهارت‌های ارتباطی خوب داشته باشد.

این شرکت هیچ پیشنهادی برای میزان حقوق و دستمزد اعلام نکرده است. این شخص یا باید در سیاتل مستقر باشد یا تمایل به نقل مکان به آنجا را داشته باشد.

به نظر می‌رسد آمازون از ضرورت نوآوری در زمینه پرداخت‌ها و امور مالی متقاعد شده است. تیم توسعه ارزهای دیجیتال و بلاکچین نشانه علاقه این شرکت در کاوش در این فناوری نوظهور برای ارائه خدمات مالی بهتر است.

طبق ایمیلی که توسط Business Insider به اشتراک گذاشته شده است، تیم آمازون علاقه خود را برای حرکت به دنیای ارزهای دیجیتال تأیید کرده است. هنوز هم آنها مشخص نکردند که این کار از طریق توسعه ارز اختصاصی خواهد بود یا از طریق پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک وسیله پرداخت:

ما از نوآوری رخ داده در فضای ارزهای دیجیتال الهام گرفته‌ایم و در حال بررسی چگونگی این وضعیت در آمازون هستیم … ما معتقدیم آینده بر اساس فناوری‌های جدید ساخته خواهد شد که پرداخت‌های مدرن، سریع و ارزان را امکان پذیر می‌کند و امیدواریم که آمازون در اسرع وقت بتواند این فناوری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments