پرداخت با بیت کوین به زودی در سایت آمازون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک فرد ناشناس از داخل آمازون گفت که این شرکت قصد دارد پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کند و قرار است این امر با بیت کوین آغاز شود.

گفته می‌شود که یک منبع ناشناس در آمازون به روزنامه تجاری لندن City A.M گفته است که غول تجارت الکترونیکی در نظر دارد پرداخت با بیت کوین را تا پایان سال 2021 بپذیرد و احتمالاً زمینه برای پذیرفتن طیف گستره‌تری از ارزهای دیجیتال فراهم می‌شود.

این منبع طبق گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد به City AM گفت که این کار فقط راه‌اندازی یک مسیر پرداخت با ارز دیجیتال در آینده نیست، بلکه بخشی است مهم و کامل از روشی که آمازون در آینده می‌خواهد کار کند و به طور کامل مورد بحث قرار گرفته است.

وی اظهار داشت:

در حالی که بیت کوین اولین قدم در ورود ارزهای دیجیتال در آمازون است، اما مدیران این شرکت مشتاق‌اند سایر ارزهای دیجیتال را نیز در آینده اضافه کنند.

وی با اشاره به جف بزوس، افزود:

 این دستورالعمل از بالا آمده است و کل این پروژه تقریباً آماده اجرا است.

وی گفت که علاوه بر پذیرش پرداخت‌های بیت کوین، آمازون در حال ایجاد ارز دیجیتال خاص خودش است که احتمالاً در اوایل سال 2022 آماده می‌شود.

هفته گذشته پس از انتشار پست جدید استخدام سرپرست ارز دیجیتال و بلاکچین در صفحه شغلی این شرکت، اخبار مربوط به ورود آمازون به بازار ارزهای دیجیتال شدت گرفته است. طبق شرح وظایف استخدام، نیروی جدید به توسعه استراتژی ارز دیجیتال آمازون و نقشه راه محصول بلاکچینی کمک خواهد کرد. این موقعیت نیاز به تخصص قوی در حوزه بلاکچین، دفترهای توزیع شده، ارزهای دیجیتال و به طور کلی رمزنگاری دارد.

این اولین آگهی شغلی برای حوزه ارزهای دیجیتال در آمازون نیست. همانطور که Cointelegraph گزارش داد، غول تجارت الکترونیکی در ماه فوریه یک سرپرست فنی برای توسعه پلتفرم جدید پرداخت ارز دیجیتال استخدام کرد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments