پیش‌بینی قیمت کاردانو (هفته سوم اردیبهشت)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز گذشته و با بهبود نسبی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، آلت کوین‌ها نیز کمی رشد کردند و در این میان، کاردانو (ADA) با رشد بیش از ۱۰ درصدی خود، کاربران را شگفت‌زده کرد. به دنبال رشد قیمتی کاردانو، حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز افزایش یافت. علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) ۳۰ روزه این رمزارز هم به محدوده مثبت وارد شد که نشان‌ می‌داد سرمایه‌گذاران جدید در سود هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، اندکی پس از آن، قیمت ADA شروع به کاهش کرد که نشان‌دهنده وجود فشار نزولی بر روی این ارز دیجیتال است. در زمان انتشار این خبر، کاردانو در محدوده ۰٫۷۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۹۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۵٫۵ درصد افت دارد.

ada-price-could-go-down-in-the-future
نمودار کندل ۴ ساعته قیمت کاردانو.

با این حال، یک خبر خوب برای سرمایه‌گذاران کاردانو این‌که، فعالیت‌های توسعه‌ای این پروژه بین روزهای پایانی آوریل تا چهار روز اول ماه می، تقریبا دو برابر شده است. این موضوع افزایش نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بار دیگر در حال افزایش فعالیت‌های خود هستند و حتی اگر قیمت ADA افزایش و یا کاهش یابد، آنها آماده هستند تا شبکه کاردانو را توسعه دهند.

ada-price-could-go-down-in-the-future
نمودار قیمت کاردانو به همراه نمودار فعالیت‌های توسعه‌ای این شبکه.

در همین حال، لازم به ذکر است که ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه کاردانو نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایشی ۱۲٫۴۶ درصدی بوده است.

ada-price-could-go-down-in-the-future
ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه کاردانو.

علاوه بر این‌ها، این احتمال وجود دارد که با اجرای هارد فورک واسیل (Vasil)، قیمت کاردانو هم افزایش یابد.

با این حال، یکی از علائم نگران‌کننده برای گاوها این است که شاخص واگرایی قیمت تنظیم شده DAA، سیگنال‌های فروش قوی‌ای را برای این ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

ada-price-could-go-down-in-the-future
نمودار قیمت کاردانو به همراه شاخص واگرایی قیمت تنظیم شده DAA.

همچنین، شاخص نوسان نسبی (RVI) کاردانو نیز به زیر ۵۰ رسیده که نشان‌دهنده کاهش احتمالی قیمت این رمزارز در روزهای آینده است.

ada-price-could-go-down-in-the-future
نمودار قیمت کاردانو به همراه شاخص RVI.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ادا جز یه مرده متحرک نیست