۷ میلیون شیبا سوخت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه شیبا اینو (SHIB) همچنان به سوزاندن این میم کوین ادامه می‌دهد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پلتفرم اتراسکن (etherscan)، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷٫۱ میلیون توکن SHIB دیگر به ارزش تقریبی ۱۹۲ دلار طی چهار تراکنش سوزانده شده و برای همیشه از چرخه گردش خارج شدند.

داده‌ها نشان می‌دهند که تاکنون ۴۱۰٫۳ تریلیون SHIB از یک کوادریلیون عرضه اولیه این میم کوین سوزانده شده است.

نگاهی عمیق‌تر به داده‌های منتشرشده توسط تیم اتراسکن نشان می‌دهد که در شش روز گذشته، در مجموع ۱۳۸٫۹ میلیون شیبا سوزانده و برای همیشه از چرخه خارج شده است. بزرگترین این تراکنش‌ها شامل ۱۰۳،۲۷۰،۲۲۳ واحد (سه روز پیش) و ۱۰،۷۱۶،۱۸۵ واحد (شش روز پیش) شیبا بود.

million-shib-burned
تعداد توکن‌های SHIB سوزانده شده در شش روز گذشته.

افت ۲۲ درصدی قیمت شیبا

علی‌رغم سوزاندن مداوم مقادیر قابل‌توجهی SHIB و این واقعیت که تاکنون ۴۱ درصد از عرضه اولیه این میم کوین در یک آدرس غیرقابل استفاده قفل شده است، دومین میم کوین محبوب بازار روند کاملا معکوسی را نسبت به صعود ماه اکتبر خود در پیش گرفته است.

از تاریخ ۲ ژانویه تاکنون، شیبا ۲۱٫۳۴ درصد از ارزش خود را از دست داده و از ۰٫۰۰۰۰۳۴۲۲ دلار به سطح ۰٫۰۰۰۰۲۶۶۵ دلار سقوط کرده است.

شیبا که در میان اعضای جامعه خود تحت عنوان «قاتل دوج کوین» شناخته می‌شود، با یک افت دو پله‌ای و با ارزش بازار ۱۴٫۶۱۲ میلیارد دلاری خود، در حال حاضر در رتبه چهاردهم فهرست ارزهای دیجیتال برتر جهان قرار دارد.
million-shib-burned
شیبا در جایگاه چهاردهم بازار.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بنظر میرسد تبلیغات این ارز همسو با شیب تند نزولی ندارد هر سقوط عمیق در این ارز تحلیل‌های مثبتی را عنوان می‌کند بطوریکه اگر واقعا روند رشد واقعی این ارز داشته باشد مخاطب قبول نمیکند همانند چوپان دروغگو امید وارم کسی ناراحت نشود