ایجاد تحول در صنعت گردشگری با کمک فناوری‌های وب ۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسیاری از شرکت‌ها و صنایع در حال استفاده از فناوری‌های Web3 در ساختارهای تجاری خود هستند و صنعت هوانوردی و توریسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اخیرا، Flybondi، یک شرکت هواپیمایی آرژانتینی، اتحاد استراتژیک خود را با TravelX، یک شرکت فناوری بلاکچین که مسئول توکنیزه‌سازی بلیط‌های هواپیما است، اعلام کرد. طی این مشارکت، مسافران قادر خواهند بود تا بلیط‌های هواپیما را به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از طریق سرویس Binance Pay و با استفاده از USD Coin (USDC) به عنوان هزینه تراکنش خریداری کنند.
در همین راستا، یکی از بنیان‌گذاران TravelX به نام Facundo Diaz، گفته که او کاملاً متقاعد شده است که فناوری‌های Web3 می‌توانند به صنعت سفر اجازه توسعه دهند. او توضیح داد که افزایش تقاضا در این زمینه قبلا یک بار در سال 2008 اتفاق افتاد. زمانی که استفاده از خدمات بلیط الکترونیکی برای اعضای انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی اجباری شد، تعداد مسافران سالانه به 4.5 میلیارد نفر رسید و ارزش بازار این صنعت 870 میلیارد دلار بود. وی معتقد است که بلیط‌های مبتنی بر NFT می‌توانند برای مسافران مفید باشد؛ زیرا به آنها اجازه می‌دهند تا به حراج، فروش، تجارت و انتقال بلیط‌ها از کیف پولی به کیف پول دیگر بپردازند و به آنها اجازه کنترل کامل می‌دهد.
او همچنین توضیح داد که این شرکت بلاکچینی به دلایل عملکردی، امنیتی، مالی و مقیاس‌پذیری، زیرساخت‌های خود را بر روی شبکه Algorand می‌سازد، اما دلیل عمده آن است که این شبکه، یک بلاکچین دوستدار محیط‌زیست است. TravelX در حال حاضر بر توزیع موجودی خطوط هوایی متمرکز شده است که چالش برانگیزترین حوزه‌ای است که می‌تواند تأثیر مثبتی در صنعت هوانوردی داشته باشد. این شرکت در حال مذاکره و همکاری با بیش از 60 شرکت هواپیمایی از اروپا، خاورمیانه و ایالات متحده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

فعلا که تو کشور ما گردشگرا یه پیام بخوان ارسال کنن باید فیلترشکن داشته باشن