افزایش ۱۰۰ هزار نفری هولدرهای شیبا!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های پورتال CryptEye، تعداد هولدرهای شیبا اینو (SHIB) در ماه گذشته افزایش یافته است. بیشترین روند افزایشی، طی دو هفته گذشته از تاریخ ۱۰ سپتامبر به ثبت رسیده است.
با توجه به نمودارهای ارائه‌شده در این گزارش‌ها، نرخ رشد هولدرهای این ارز دیجیتال در دو هفته آخر سپتامبر، ۱٫۵ برابر شده است. به این ترتیب، اگر در سه ماه گذشته، افزایش کیف پول‌های شیبا، ۱۹۰ هزار عدد بوده، تنها در این دو هفته، این رقم، ۸۰ هزار عدد افزایش داشته است.
این احتمال وجود دارد که رشد تعداد هولدرهای شیبا ناشی از آخرین اخبار مربوط به بازی Shiba Eternity باشد که در آسیا، محبوبیت زیادی به دست آورده است.
در مورد قیمت شیبا اینو اما، شرایط آنقدرها هم روشن نیست. در ماه سپتامبر، این ارز دیجیتال از اوج ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلاری خود ۲۳ درصد کاهش داشته و اکنون با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱۱۲ دلار معامله می‌شود.
تا زمانی که سطح قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۹۵ دلاری شکسته نشده، این احتمال وجود دارد که قیمت این ارز دیجیتال با صعود دوباره، مقداری از سقوط اخیرش را جبران کند. با این وجود، خرید شیبا اینو در شرایط فعلی، مناسب به نظر نمی‌رسد. بهترین راه‌حل این است که منتظر بمانید و واکنش آن را در سطح پشتیبانی ذکر شده، زیر نظر بگیرید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یو تودی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments