رشد ۵۰ درصدی ریپل در یک هفته؛ هدف بعدی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، شرکت ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا، آخر هفته گذشته، درخواست حکم اختصاری (summary judgment) را به طور علنی ارائه کردند. این موضوع، این ایده را به سرمایه‌گذاران داد که این دعوای حقوقی به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود که به نوبه خود، باعث رشد قابل‌توجه قیمت ارز دیجیتال XRP در یک هفته اخیر شد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت XRP با یک رشد تقریبا ۵۰ درصدی در یک هفته، به ۰٫۵۴ دلار رسید. اگرچه در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این رمزارز ۶ درصد افت داشته و اکنون در محدوده ۰٫۵ دلار معامله می‌شود، اما در بازه زمانی هفتگی، همچنان بیش از ۴۴ درصد رشد دارد.
در حالی که ارائه درخواست‌های حکم اختصاری توسط طرفین، علت اصلی افزایش قیمت XRP عنوان شده، اما فعالیت نهنگ‌های ریپل نیز ممکن است در این رالی صعودی نقش داشته باشد. طبق گزارش‌ها، در ماه جاری صدها میلیون XRP بین نهنگ‌های ناشناخته و آدرس‌های موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال جابه‌جا شده است. جالب اینجاست که به نظر نمی‌رسد تراکنش‌های بزرگ XRP به این زودی‌ها پایان یابد.
در همین حال، مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر معروف، پیش‌بینی کرده که اگر قیمت بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار افزایش یابد، صعود قیمت ریپل می‌تواند ادامه داشته باشد. همچنین، یک معامله‌گر معروف با نام مستعار آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa) نیز پیش‌بینی کرده که قیمت XRP با یک رشد ۸۰ درصدی دیگر، می‌تواند به ۰٫۸۷ دلار صعود کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments