دوج کوین در جمع ۵ ارز دیجیتال پرسود بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین، بزرگترین میم کوین بازار، در لیست ۱۰۰ دارایی برتر CoinMarketCap دوباره در زمره ده دارایی اول قرار گرفت.
داده‌های موجود نشان می‌دهند که حجم معاملات میم کوین‌ها ۱۵۱ درصد افزایش یافته است. این افزایش چشمگیر، نشان‌دهنده شدت گرفتن دوباره علاقه معامله‌گران به ارزهای دیجیتال میم است. در حال حاضر، بزرگترین رقیب دوج کوین، شیبا اینو است که در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ارزش ۱۱٫۵ درصدی، جزء بهترین دارایی‌های دیجیتال قرار می‌گیرد.
در ۱۴ آگوست، دوج کوین با موفقیت از مثلث متقارن که به‌عنوان محدوده تثبیت عمل می‌کرد، عبور کرد. اکنون در بازه‌های زمانی میان‌مدت یا بلندمدت، هیچ مقاومتی وجود ندارد که بتواند دوج‌کوین را از حرکت بیشتر به سمت بالا باز دارد. مگر اینکه به دلیل کمبود حجم معاملات، رالی این ارز تضعیف شود.
در زمان انتشار این خبر، دوج کوین در محدوده ۰٫۰۷۹ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۳ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته دارد. این میم کوین محبوب، یکی از ۵ رمزارز با سوددهی بالا در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
مدیر بنیاد دوج کوین، تیموتی استبینگ، معتقد است که کتابخانه تازه‌ منتشر‌شده دوج کوین (Libdogecoin)، ممکن است فصل جدیدی را برای اکوسیستم آن باز کند. بر اساس اعلامیه‌ای که توسط توسعه‌دهنده اصلی منتشر شد، Libdogecoin نسخه ۱.۱، یک کتابخانه C از بلوک‌های ساختمانی دوج کوین است که امکان ادغام مستقیم این ارز دیجیتال را در انواع پلتفرم‌ها فراهم می‌کند. Libdogecoin به هرکسی این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و بدون نیاز به دانش عمیق از بلاکچین، محصولی را طراحی کند که با استانداردهای دوج کوین مطابقت دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments