شکایت علیه سرمایه‌گذار معروف برای تبلیغ رمزارز کلاهبرداری!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک شکایت دسته‌جمعی در دادگاه منطقه‌ای ایالات‌متحده در ناحیه جنوبی فلوریدا علیه مارک کیوبن، سرمایه‌گذار و میلیاردر معروف آمریکایی، و استیون ارلیش، مدیرعامل شرکت Voyager Digital، تنظیم شده است.
این پرونده، ۱۲ شاکی اصلی دارد. آن‌ها ادعا کرده‌اند که کیوبن و ارلیش با استفاده از تجربیات خود به‌عنوان سرمایه‌گذار برای فریب دادن میلیون‌ها آمریکایی و ترغیب آن‌ها به سرمایه‌گذاری نادرست، تلاش کرده‌اند و پس‌انداز زندگی آن‌ها را در پلتفرم Voyager و برای خرید حساب‌های برنامه Voyager Earn که اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند، به باد داده‌اند.
در نتیجه، بیش از ۳٫۵ میلیون آمریکایی بیش از پنج میلیارد دلار از دارایی‌های ارز دیجیتال خود را از دست داده‌اند.
اظهارات نادرست ارلیش و کیوبن و حمایت آن‌ها از این پروژه که در سراسر اینترنت پخش شده، آن‌ها را در مقابل شاکیان این پرونده مسئول می‌کند. در این دادخواست، توضیح داده شده که کیوبن، پلتفرم Voyager را کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتو معرفی کرده و حتی اعلام کرده بود که شخصا در این پروژه، سرمایه‌گذاری کرده است.
شاکیان ادعا می‌کنند که پلتفرم فریبنده Voyager بر اساس تبلیغات نادرست و به‌طور خاص برای سوءاستفاده از سرمایه‌گذاران طراحی شده است و از اپلیکیشن‌های تلفن همراه به شیوه‌ای نامطلوب و فریبنده استفاده می‌کند.
این پلتفرم ماه گذشته با استناد به نوسانات اخیر بازار کریپتو اعلام ورشکستگی کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع بیت کوین نیوز
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments