وب ۳ بهترین راه رسیدن به حق آزادی بیان و آزادی انتخاب!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یات سیو (Yat Siu)، بنیانگذار و رئیس شرکت Animoca Brands، در اظهارات جدید خود تاکید کرد که توسعه‎دهندگان بیشتری باید فضای وب ۳ بپیوندند تا برای پلتفرم انتخابی کاربران، گزینه‌های بیشتری ارائه دهند که از نظر فرهنگی بتواند بهترین یا یکی از بهترین‌ها باشد.
در همین راستا، سیو می‌گوید:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ما به تعداد زیادی پلتفرم لایه 1 و لایه 2 و … و شرکت‌های خلاق نیاز داریم تا کاربران حق انتخاب داشته باشند و جایگزین‌های زیادی داشته باشیم.

سیو خاطرنشان کرد در حالی که توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های نرم‌افزاری هیجان‌زده بوده‌اند، بسیاری از آن‌ها به تلاش در زیر یوغ پلتفرم‌های متمرکز مانند اپل و گوگل ادامه داده‌اند و توسعه‌دهندگان مجبور هستند تا تحت قوانین این شرکت‌ها فعالیت داشته باشند. سیو همچنین گفت:

اگرچه بسیاری از توسعه‌دهندگان لزوماً مسلط به بلاکچین نیستند، اما مشتاق ایده و پویایی این فضا هستند.

وی افزود:

این واقعیت که چون جایگزینی برای فیسبوک نداریم، دلیل انحصار فیسبوک است. اما اگر روی بلاکچین بود، می‌توانستیم داده‌ها را آزادانه منتقل کنیم و می‌توانستیم فیسبوک‌های مختلف ایجاد کنیم و فیسبوکی را انتخاب کنیم که برای ما باارزش‌تر باشد.

مدیر اجرایی Animoca Brands همچنین در مورد سهم منصفانه پروژه‌های Web3 از بازار گفت:

پروژه‌های بلاکچینی می‌توانند خود را با تعداد کاربر بسیار کمتری نسبت به شبکه‌های متمرکز حفظ کنند، برخی از این پروژه‌ها 500 هزار تا یک میلیون کاربر دارند و هنوز یک چارچوب پایدار و یک جایگزین، در یک محیط غیرمتمرکز رایگان هستند.

شرکت Animoca Brands یک شرکت سرمایه گذاری است که بر هدایت حقوق مالکیت دیجیتال از طریق NFT و بازی با چشم‌انداز ایجاد یک Metaverse باز و قابل تعامل تمرکز دارد.

منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments