پیش‌بینی رشد قیمت اتریوم از نگاه بنیان‌گذار صرافی بیتمکس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX، پیش‌بینی کرده که اگر ارتقاء Merge در اتریوم موفقیت‌آمیز باشد و فدرال رزرو به روند خود ادامه دهد، ارزش اتریوم می‌تواند تا ۵ هزار دلار افزایش یابد. هیز همچنین گفت:

قیمت فعلی اتریوم یک فرصت خرید فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاران است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

هیز در ماه آگوست نیز گفته بود که چرخش فدرال رزرو به سمت «حمایت از رشد به جای مبارزه با تورم» منجر به افزایش قیمت خواهد شد؛ وضعیتی که فدرال رزرو باید برای حمایت از اقتصاد، پول بیشتری چاپ کند.
او همچنین معتقد است که اجرای موفقیت‌آمیز Merge می‌تواند به تبدیل اتریوم به یک دارایی با تقاضای بالا، و در نتیجه افزایش قیمت آن منجر شود. به گفته هیز، نرخ انتشار سالانه اتریوم در مدل جدید اثبات سهام (PoS) تا ۹۰ درصد کاهش می‌یابد و اتریومی که از گردش خارج شود، تنها با افزایش محبوبیت شبکه افزایش می‌یابد و همه این عوامل با هم قیمت اتریوم را به صورت تصاعدی افزایش می‌دهند.
البته در شرایطی که فدرال رزرو از تصمیم خود برای حمایت از رشد با چاپ پول بیشتر عقب‌نشینی کند، هیز فکر می‌کند که Merge همچنان می‌تواند قیمت اتریوم را تا ۳،۵۶۲ دلار برساند.
از آنجایی که قیمت بیت کوین همیشه به فورک واکنش مثبتی نشان داده است، می‌توان انتظار داشت که قیمت اتریوم نیز به همین شکل واکنش دهد.
هیز در پیش‌بینی‌های دیگر خود ادامه داد که اگر ادغام اتریوم شکست بخورد یا به تاخیر بیافتد و فدرال رزرو سیاست‌های خود را تغییر دهد، هیچ اثر نامطلوبی بر قیمت نخواهد داشت؛ زیرا همچنان می‌تواند سطوح قیمتی فعلی خود را حفظ کند.
در همین حال، در سناریویی بدون در نظر گرفتن فدرال رزرو و در صورتی که ادغام اتریوم با شکست مواجه شد، هیز پیش‌بینی کرده که اتریوم احتمالاً به پایین‌ترین حد خود در ۱۷ جولای، یعنی ۱،۰۸۱ دلار باز خواهد گشت.

منبع کریپتو اسلیت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments