رکورد ورود سرمایه به بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ شکسته شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آژانس تحلیلی CoinShares، گزارش هفتگی صندوق دارایی دیجیتال خود را منتشر کرد و ضمن آن، نتایج ورودی و خروجی بازار کریپتو در ماه جولای را نیز ارائه داد.
به گزارش این شرکت، دومین ماه تابستان با رکورد ورود سرمایه در سال ۲۰۲۲ همراه بوده است. در مجموع، کل جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال در ماه جولای به ۴۷۴ میلیون دلار رسید.
با این وجود، چنین جریان ورودی بزرگی نتوانست خروج گسترده سرمایه به میزان ۴۸۱ میلیون دلار از بازار در فصل بهار را پوشش دهد.
آمارها در هفته آخر جولای، ورود مثبت سرمایه به ارزش ۸۱ میلیون دلار را نشان می‌دهند. در همین حال، محصولات رمزارزی مربوط به بیت کوین ۸۴٫۸ میلیون دلار سرمایه و محصولات اتریوم ۱٫۱ میلیون دلار ورودی دریافت کرده‌اند. در این بین، محصولات مبتنی بر سولانا با رقم قابل‌توجه ۱٫۵ میلیون دلار، ۴۰۰ هزار دلار ورودی بیشتری نسبت محصولات مبتنی اتریوم داشته‌اند. بقیه آلت‌کوین‌ها هم جریان‌های ورودی ناچیزی را نشان دادند.
به طور کلی، جولای، ماه مثبت‌تری برای بازار کریپتو بود. اولین شمع سبز ماهانه از اوایل آوریل و بسته شدن قیمت بالاتر از میانگین متوسط ۲۰۰ روزه، نشانه‌های خوبی برای بیت کوین هستند.
در حال حاضر، شروع هفته جدید با کاهش قیمت همراه بوده است که به طور کلی نشانه بدی نیست؛ زیرا میانگین متوسط ۲۰۰ روزه باید روی سطح حمایتی ۲۲٫۸۸۰ دلار آزمایش شود. فراموش نکنید که شاخص S&P500 با بیت کوین ارتباط زیادی دارد و می‌تواند آن را پایین بیاورد. مانند هر بازار دیگری، در بازار سهام نیز پس از یک رشد قوی، می‌تواند اصلاح اتفاق بیفتد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments