رونمایی از راه‌حل جدید سوزاندن شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه شیبا از مرحله جدید توکن‌سوزی خود در ۲۵ جولای خبر داد که در حین پرداخت توسط ویزا کارت، شیبا را می‌سوزاند.
در آوریل ۲۰۲۲، شیبا اینو و Ryoshi Vision برای ایجاد پورتال Shiba Inu burn با یکدیگر همکاری کردند. هدف این پورتال ایجاد انگیزه در هولدرهای شیبا برای سوزاندن توکن‌ها بود. با این‌ حال، توزیع پاداش‌ها در این پورتال بسیار کند بوده است. اگرچه دارندگان شیبا تنها در ۲۴ ساعت حدود ۱۱۰ میلیون دلار شیبا را سوزاندند.
یک نظرسنجی اخیر توسط Finders.com نشان داد که ۷۳ درصد از شرکت‌کنندگان پایان شیبا اینو را تا سال 2030 پیش‌بینی می‌کنند. برخی از تحلیلگرهای برجسته هم استدلال می‌کنند که بازار نزولی کنونی از شر کوین‌های میم خلاص می‌شود و فضایی برای «نوآوری واقعی» باز می‌کند.
این در حالی است که تیم شیبا همچنان به توسعه پروژه خود ادامه می‌دهد. علاوه بر مکانیسم سوختن جدید، جدیدترین تغییرات شامل متاورس شیبا و استیبل کوین آن است. همچنین این شرکت اعلام کرده که در حال بررسی ایده‌های مختلفی از جمله ایجاد مشارکت با غول‌های متاورسی مانند Sandbox و Decentraland است. این راه حل‌ها استفاده از شیبا را بیشتر گسترش داده و ثابت می‌کند که این دارایی دیگر یک میم کوین نیست.
علاوه بر این، پلتفرم NOWPayments نیز راه‌حل جدیدی را راه‌اندازی کرده است که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد حقوق کارکنان را در قالب شیبا بپردازند. به این ترتیب، این راه‌حل نیز کاربردهای شیبا را بیشتر گسترش داده و ثابت می‌کند که این دارایی دیگر یک میم کوین نیست.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو اسلیت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments