زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سوزاندن شیبا دارد نتیجه می‌دهد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پلتفرم شیب برن (Shibburn)، نرخ سوزاندن شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. حساب کاربری شیب برن در توییتی گزارش داد که ۲۱۹،۶۶۰،۳۷۶ توکن شیبا سوزانده شده و بیش از ۱۶ تراکنش در حدود هشت ساعت پیش انجام شده است. این تعداد در حال حاضر افزایش یافته است.
در زمان انتشار این خبر، نرخ سوزاندن توکن شیبا افزایش ۲۳۰ درصدی را نشان می‌دهد و بر اساس داده‌های شیب برن، ۳۵۷ میلیون شیبا سوزانده شده است.
به دلیل اشتیاق جامعه شیبا برای سوزاندن توکن‌ها، رقم خیره‌کننده ۴،۵۵۳،۶۰۶،۶۸۳ شیبا طی ۴۰۰ تراکنش در ماه ژوئن به کیف پول‌های مرده ارسال شد. این توکن‌ها با ارسال شدن به آدرس‌های مرده از طریق سوزاندن آن‌ها برای همیشه از چرخه این شبکه خارج می‌شوند. سوزاندن شیبا، ابتکار جامعه این اکوسیستم برای کاهش عرضه کل شیبا می‌باشد.
شرکت تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای سنتیمنت (Santiment) گزارش می‌دهد که در نتیجه افزایش مشارکت کاربران در شبکه شیبا، فعالیت آدرس‌های شیبا به بالاترین حد ۷ هفته‌ای رسیده و رشد ۳۵ درصدی در این زمینه داشته است. تعداد هولدرهای شیبا نیز همچنان در حال افزایش است و بر اساس آمار ویل استیتس (WhaleStats)، تعداد هولدارهای شیبا در حال حاضر ۱،۱۹۰،۲۲۱ نفر است که فاصله زیادی با بالاترین رکورد تاریخ ندارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments