آخرین اتریوم چه زمانی استخراج می‌شود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گفته تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده شبکه اتریوم، هارد فورک Gray Glacier و به تعویق انداختن بمب سختی اتریوم، روز پنج‌شنبه بدون هیچ مشکلی در شبکه اتریوم اجرا شد. طبق گزارش‌ها، با اجرای این هارد فورک، بمب سختی اتریوم تقریباً ۷۰۰ هزار بلاک یا ۱۰۰ روز به تاخیر می‌افتد و به توسعه‌دهندگان تا اواسط ماه اکتبر فرصت می‌دهد تا آماده‌سازی‌ها برای به‌روزرسانی ادغام (Merge) را تکمیل کنند.
بمب سختی، مکانیسمی است که برای افزایش تدریجی سختی ماینینگ اتریوم و تشویق ماینرها برای گذار از الگوریتم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) در نظر گرفته شده است. طی این فرآیند، زمان استخراج یک بلوک طولانی‌تر و پاداش استخراج کمتر می‌شود.
طبق گزارش‌ها، به تعویق انداختن بمب سختی مورد نیاز بود؛ چون سرعت ایجاد بلاک جدید را به قدری کند کرده بود که ارتقای شبکه را تقریبا غیرممکن می‌کرد.
در این میان، شبکه آزمایشی Sepolia نیز به عنوان دومین شبکه آزمایشی (پس از شبکه آزمایشی Ropsten)، برای اجرای ادغام طی چند روز آینده، آماده می‌شود.
بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت بنیاد اتریوم ارائه شده، انتظار می‌رود که ادغام رسمی در شبکه اصلی اتریوم، در سه ماهه سوم و چهارم امسال انجام شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments